Bij deze firma een pannendrager en nog enkele artikelen besteld.
Alles werd gezamelijk in een door onderdeelexpress gebruikte doos (lees verpakkinsmateriaal) toegezonden.
Alle drie de artikelen zaten verpakt in noppenfolie waarvan echter maar 1 artikel was voorzien van een barcode sticker met het artikelnummer van onderdeelexpress.
De pannendrager zat in noppenfolie zonder artikelnummersticker, zodoende moest ik noodgedwongen het artikel eerst uitpakken om te kunnen constateren dat het een verkeerd artikel was. Als onderdeelexpress daadwerkelijk dit ook had voorzien van een artikelnummer sticker, dan hadden ze waarschijnlijk het correcte artikel toegezonden en niet het verkeerde.
Na retourzenden komt onderdeelexpress met het volgende andtwoord:
Hallo F.B. Kuiper,
De status van uw order nr. 60919 is gewijzigd.
Commentaar bij uw bestelling:
Geachte klant.
Wij hebben uw pannedrager retour ontvangen, wij kunnen het echter niet als retour artikel accepteren daar het niet meer in de originele verpakking zit.
Zie voor onze criteria, de pagina retouren en Defecten op onze website, http://www.onderdeelexpress.nl/Retourne ... ecten.html
Het artikel ligt 14 dagen ter afhalen gereed in onze winkel te Helmond.
MAservice
Noord Koninginnewal 15
5701 NJ Helmond
Hopend u zo voldoende geïnformeerd te hebben
Met vriendelijke groet,
Maarten
Afdeling retouren Onderdeelexpress.nl
De retourzending kan niet in behandeling worden genomen omdat het artikel niet in de originele verpakking zit. Het artikel zit in de originele verpakking zoals ontvangen, echter is met het openen van de verpakking het noppenfolie niet geheel heel gebleven als gevolg van noppenfolie met plakband.
Onderdeelexpress maakt een fout en legt dan de bal bij de consument neer.
Waarschijnlijk is het begrip klant is koning niet bekend, want deze reactie is vanzelfsprekend (in deze situatie) totaal onaanvaardbaar!
De reactie zou ik 100% kunnen aanvaarden als er sprake is van een artikel wat fabrieksaf in een doos zit, maar niet voor artikel die los worden verkocht.
Door artikelen los in te pakken in noppenfolie zonder artikelnummer hierop te vermelden, is de kans natuurlijk zeer groot dat een verkeerd artikel wordt toegezonden.
Op de pakbon staat tenslotte ook een geheel andere afbeelding dan het geleverde artikel, dus controleer eerst wat je verstuurd en schuif de verantwoording van je eigen fout niet af op de klant!
Daarbij heeft onderdeelexpress op 1 november een mail gestuurd met de toezegging het bedrag betaald middels ideal (voor een andere bestelling) terug te storten op mijn rekening. Tot op heden heb ik nog niets mogen ontvangen!
Gezien beide bovenstaande zaken zijn de zaken doorgespeeld aan mijn advocaat.
Ik heb onderdeelexpress direct middels mail geinformeerd dat langs komen op de zaak kosten met zich meebrengt qua uren en reiskosten!
Morgen neem ik telefonisch contact op met onderdeelexpress, eventueel vervolg wordt vanzelfsprekend gemeld!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onderdeelexpress te Helmond
Onderdeelexpress te Helmond
Laatst gewijzigd door F. Kuiper op 24 nov 2010 16:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Onderdeelexpress te Helmond
Zij sturen het verkeerde artikel en gaan dan vervolgens mekkeren dat de noppenfolie een beetje kapot is als je het retour stuurt??
Doen ze er toch een ander stukje noppenfolie omheen.
Zij dienen gewoon het juiste artikel op te sturen.
Neem even contact op met www.consuwijzer.nl
Neem even contact op met www.consuwijzer.nl
Dit lijkt mij ook een heldere zaak.
Verkeerd artikel opsturen = fout webwinkelier.
Maar gelijk hebben is nog niet hetzelfde als gelijk krijgen.
Je hebt weinig middelen die snel resultaat hebben. Dat van die advocaat is leuk gevonden, maar daar trapt een beetje bedrijf niet in hoor.
Je kunt ze vragen hoelang het duurt dat jouw topic hoog in google staat ?
Je hebt weinig middelen die snel resultaat hebben. Dat van die advocaat is leuk gevonden, maar daar trapt een beetje bedrijf niet in hoor.
poespas schreef:Zij sturen het verkeerde artikel en gaan dan vervolgens mekkeren dat de noppenfolie een beetje kapot is als je het retour stuurt??
Neem even contact op met http://www.consuwijzer.nl
Consuwijzer heeft mijn klacht inmiddels ontvangen, thank you!
Advocaat is laatste middel en een beetje bedrijf doet op een nette manier zaken met haar klanten, immers de klant is je inkomen en mede door internet krijg je snel naamsbekendheid.crazyme schreef:Dit lijkt mij ook een heldere zaak.
Positieve ervaring
Op mijn telefonisch verzoek is een bestelling geannuleerd omdat een levertijd ondanks goede service niet altijd gehaald kan worden.
Het factuurbedrag is door Onderdeelexpress.nl binnen 1 dag op mijn bankrekening teruggestort.
Dit verdient een compliment voor de vlotte afhandeling.
Op mijn telefonisch verzoek is een bestelling geannuleerd omdat een levertijd ondanks goede service niet altijd gehaald kan worden.
Het factuurbedrag is door Onderdeelexpress.nl binnen 1 dag op mijn bankrekening teruggestort.
Dit verdient een compliment voor de vlotte afhandeling.