LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] onderdelenwinkel.com mogelijke oplichterij

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
storm01

onderdelenwinkel.com mogelijke oplichterij

Ongelezen bericht door storm01 »

Eind augustus heb ik een pci kaart (computer I/O converter) besteld bij onderdelenwinkel.com (teleservice, aalten). Begin september bijna 50 Euro overgemaakt (stom) en nooit meer iets gehoord. Drie maal gemaild, geen reactie. Het 06-nummer in de goudengids is afgesloten en ik kan teleservice dus niet meer bereiken. Nu ben ik 1 andere gedupeerde klant tegengekomen op het web en ik vraag mij af of er nog meer zijn, en wil natuurlijk anderen waarschuwen voor mogelijke oplichting. Elke dag bieden ze meer producten aan, op dit moment meer dan 5 miljoen artikelen (hoe is het mogelijk, van electra tot erotiek) en ik vond ze via Google (bijna bovenaan) door het product in te tikken dat ik zocht.

topery

Re: onderdelenwinkel.com mogelijke oplichterij

Ongelezen bericht door topery »

steek uw licht eens op op www.internetoplichting.nl
Als het bedrijf daar niet bijstaat, open een topic, het is een veel bezocht forum door mensen die via Internet zijn opgelicht

Gesloten