LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Online Fotoservice PIXUM - Problemen met een bestelling.

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
KeyserSoza
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 jun 2013 23:22

Online Fotoservice PIXUM - Problemen met een bestelling.

Ongelezen bericht door KeyserSoza »

Ben jarenlang Snapfish gebruiker geweest en met volle tevredenheid. Nu Snapfish er mee ophoudt neemt Pixum het over en probeert de klanten van Snapfish over te nemen. Het volgende is mij gebeurd afgelopen 2 weken.

2 Weken geleden kreeg ik als oud Snapfish (online fotoservice) een mail dat Pixum het gaat overnemen. Deze online fotoservice werkt vanuit Duitsland. Ik kreeg een mail met daarin de aanbieding van een gratis 30 cm fotoposter. Dit was de tekst: Fotoposter cadeau. Test de kwaliteit van Pixum en ontvang een gratis hoogglans fotoposter van 30cm. Jouw kortingscode*: RRRd4-xc8he-rdak9. Ik dacht van laat me dit eens proberen en ben via de link in de mail op de website van Pixum terecht gekomen.
Ik een foto geüpload en de kortingscode ingevuld. Dit verliep allemaal prima. Ik kon alleen via ideal, master of creditkaart betalen. PayPal was helaas niet mogelijk. Is natuurlijk al een beetje vreemd als je tegenwoordig bij een webwinkel niet met PayPal kan betalen. Maar ik dacht voorruit dan maar, het gaat om een klein bedrag.
Het bedrag aan korting werd van de rekening afgetrokken en ik moest eigenlijk alleen verzendkosten betalen. Een dag later kreeg ik een bevestiging dat de bestelling binnen was en dat deze verwerkt zou worden. Daarbij stond echter dat ik een foto van 11 cm met een brede witte rand besteld had en dat ik deze geleverd zou krijgen. Ik heb toen meteen een mail gestuurd naar Pixum met het verzoek dit te corrigeren omdat ik geen foto van 11 cm maar een poster van 30 cm besteld en betaald had en gebruik had gemaakt van hun aanbieding met kortingscode nog wel. Vandaag kreeg ik een mail dat de foto verzonden was. Helaas de foute foto van 11 cm met witte rand. Kreeg later ook nog een mail als antwoord op mijn mail met mijn verzoek on hun fout te corrigeren, dat ze dit niet konden terugdraaien. Ik moest het hier maar mee doen.

Ik heb jarenlang gebruik gemaakt van Snapfish en dat met grote tevredenheid. Dit was mijn eerste bestelling bij Pixum en ik wordt meteen op deze manier bedondert. Want ik heb er geen andere woorden voor. Maar dit is meteen mijn laatste bestelling geweest. Pixum is uiterst onbetrouwbaar en doet niet wat het beloofd. Kan dus alleen maar aanraden geen gebruik te maken van de zeer slechte online fotoservice Pixum. Gebruik liever een andere.
Laatst gewijzigd door KeyserSoza op 07 nov 2013 16:32, 1 keer totaal gewijzigd.

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: Online Fotoservice PIXUM - Problemen met een bestelling.

Ongelezen bericht door eleven »

Misschien nog een keer via de klantenservice op dit punt van hun AV wijzen:
Voor elke klacht garanderen wij nu reeds een coulante, klantgerichte oplossing.

KeyserSoza
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 jun 2013 23:22

Re: Online Fotoservice PIXUM - Problemen met een bestelling.

Ongelezen bericht door KeyserSoza »

Ik heb inmiddels van Pixum een antwoord gekregen en ze hebben hun excuses aangeboden voor de gang van zaken.

Tevens heb ik een code gekregen waarmee ik geheel gratis, en ook geen verzendkosten, mijn eerder bestelde fotoposter alsnog kan bestellen en ontvangen.

Dit vind ik dan wel zeer netjes van Pixum. Ze zorgen er nu wel voor dat het probleem wordt opgelost.

Hoop dat de klantenservice medewerkers zoiets als dit de volgende keer meteen oppakken en een vervanging aanbieden en het niet zo laten "escaleren".

In ieder geval zal ik mijn mening over Pixum herzien en wellicht in de toekomst nog vaker gaan gebruiken.

Nette oplossing door Pixum aangeboden.
Prima opgelost !!!
Mijn dank hiervoor !

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Online Fotoservice PIXUM - Problemen met een bestelling.

Ongelezen bericht door GJvdZ »

eleven schreef:Misschien nog een keer via de klantenservice op dit punt van hun AV wijzen:
Voor elke klacht garanderen wij nu reeds een coulante, klantgerichte oplossing.
Dat zijn van die leuke voorwaarden waar je eigenlijk helemaal niets aan hebt. Het komt alleen vriendelijk over, maar als klant kan je beter te maken hebben met duidelijke, "streng" geschreven voorwaarden. Dan weet je waar je aan toe bent.

Prolix
Berichten: 624
Lid geworden op: 27 sep 2013 23:57

Re: Online Fotoservice PIXUM - Problemen met een bestelling.

Ongelezen bericht door Prolix »

Voor elke klacht garanderen wij nu reeds een coulante, klantgerichte oplossing.
Eigenlijk klinkt dat in mijn oren alsof het dus voorheen een grote ongecontroleerde bende was en "oplossing" was een woord in andermans woordenboek. Blijkbaar hebben ze geleerd.

Gesloten