Volgend jaar mei ga ik trouwen en was wat op internet aan het neuzen voor een mooie sieradenset voor bij mijn jurk.
Telkens kwam ik op de zelfde uit dus besloten te bestellen.
Deze set werd verkocht bij yassieraden.nl De recenties op de site waren positief en kon via google ook niks vinden dus vertrouwde het.
Bestelling geplaatst en de verwachte levertijd was 14 werkdagen. Ik kreeg hem ruim binnen die tijd thuis gestuurd en hij was net zo mooi als op de site. Dus in 1e instantie tevreden. Alleen bleek er een steentje in de ketting te ontbreken. En dat wil je niet bij de jurk.
Via het contactformulier een mail gestuurd hoe ik hem kon ruilen. Na 2 weken geen reaktie. Dus een gewone mail gestuurd. Wederom na 2 weken geen reaktie. Toen gemaild dat ik tot 2 keer toe gemaild had met 2 weken ertussen en nog steeds geen reaktie had ontvangen en ik radar wilde inschakelen. Ineens kwam er een mail dat ik wel degelijk gemaild was en een adres en hoe ik retour kon sturen.
Dit aangetekend gedaan en via de track en trace code die je dan krijgt gezien dat ze hem hebben ontvangen. Maar inmiddels zijn we weer een maand verder en ik heb nog steeds geen nieuwe set ontvangen evenals een mail van hun kant uit.
Heb vandaag weer een mail naar hun gedaan dat als ik woensdag geen reaktie heb gehad ik verdere stappen onderneem.
Mijn onderbuik gevoel zegt dat ik morgen een mail krijg. Maar ook al krijg ik een nieuwe set echt veel behoefte om hem nog op de grote dag te dragen is verdwenen. Het liefst wil ik gewoon mijn geld terug en ergens anders kijken voor een mooie set.
Heeft er hier iemand ervaring met yassieraden.nl
Ik bestel er in ieder geval niet meer en raad ook iedereen af hier nog wat te bestellen.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] online sieradensite
Re: online sieradensite
Ik zie niet eens een bezoekadres op de site (of kijk niet goed) en dat is wettelijk verplicht.