Ik ben het slachtoffer geworden van software kopen op de PC.
KIJK ER MEE UIT.
Bij Televisieonline.com bieden ze je een softwarepakket aan voor €8,95 wanneer je betaald via I-DEAL.
Als je dit software pakket hebt betaald ben je in staat om op je PC zo,n kleine 2000 zenders te ontvangen , het is een eenmalige betaling via een gelikte side.
MAAR PAS OP , ik had dus betaald en probeerde software te downlode via een mailtje met een link er bij wat ik na de betaling ook netjes kreeg.
Maar helaas wat ik ook probeerde ik heb nooit de software ontvangen en ook geen reactie op mijn mailtjes ( de link werkte gewoon NIET ).
Als er iemand is met een gelijksoortige ervaring eventueel met een oplossing hoor ik dat graag.
Het banrekeningnummer waar het bedrag naar toe is gedaan is : 119070537
DUS NOGMAALS KIJK UIT.
MVG Alex Janssen
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Online software kopen voor TV zenders op je PC.
-
alexjanssen
Re: Online software kopen voor TV zenders op je PC.
Deze site was, in ieder geval bij mij, al bekend....
Wellicht een tip:
als je van plan bent diensten via internet te bestellen, google dan eerst eens op die naam. Had je waarschijnlijk een hoop ellende bespaart.
Wellicht een tip:
als je van plan bent diensten via internet te bestellen, google dan eerst eens op die naam. Had je waarschijnlijk een hoop ellende bespaart.
-
margamulder
Deze club hanteert verschillende namen, zolas iTelevion. Natuurlijk had ik gegoogeld maar ik vond (nog) niets. Ik heb geld overgemaakt en daarna........niets. Als ik via het contactformulier reageer krijg ik netjes een automatisch aangemaakte reactie maar daar blijft het dan ook bij.
Ik maak tot nu toe vaak en naar tevredenheid gebruik van iDeail maar daarover word ik nu toch wel behoorlijk onzeker.....
Ik maak tot nu toe vaak en naar tevredenheid gebruik van iDeail maar daarover word ik nu toch wel behoorlijk onzeker.....
Tja, een normaal tv abonement kost al gauw iets van minimaal 15 euro per maand. Het lijkt me dan ook volstrekt logisch dat iemand je geen 200 zenders kan leveren voor eenmalig 8,95.
Op Internet geldt, lijkt het te goed om waar te zijn, dan is het te goed om waar te zijn en is er dus sprake van oplichting.
Op Internet geldt, lijkt het te goed om waar te zijn, dan is het te goed om waar te zijn en is er dus sprake van oplichting.
@margamulder;margamulder schreef:Deze club hanteert verschillende namen, zolas iTelevion. Natuurlijk had ik gegoogeld maar ik vond (nog) niets. Ik heb geld overgemaakt en daarna........niets. Als ik via het contactformulier reageer krijg ik netjes een automatisch aangemaakte reactie maar daar blijft het dan ook bij.
Kijk voor je reageert eerst eens of jouw reactie nog relevant is.
Naar mijn mening niet, Topicstarter is niet meer actief:
Laatst bezocht: 01 mei 2010 11:45
Zal je berichtje niet lezen, vrees ik.....