LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Online telefoon bestellen bij Belnu.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Robindeboer1986

Online telefoon bestellen bij Belnu.nl

Ongelezen bericht door Robindeboer1986 »

Op 19 november heb ik een telefoon incl. Abonnement besteld op Belnu.nl. Vandaag, zaterdag 3 december heb ik gebeld hoe het staat met mijn levering. Op internet stond een levering van circa 3 tot. 7 werkdagen. Echter blijkt na een telefoniste te hebben gesproken de levering nog wel eens 14 dagen kan duren. Op de website staat nu ook nog altijd een levertijd van 3 tot 7 werkdagen. Dit is pure misleiding, want hoe dan ook, kunnen zij dit niet nakomen.
Verder is de telefoniste kortaf en begint direct naar de voorwaarden te wijzen, waarin staat dat de telefoon uiterlijk binnen 30 dagen geleverd zou moeten zijn. Verder is de informatie voorziening minimaal en moet ik overal zelf achteraan.

Ik raad iedereen af om via Belnu.nl een telefoon te kopen.

Gr. Robin de Boer uit Zeist

asdek

Re: Online telefoon bestellen bij Belnu.nl

Ongelezen bericht door asdek »

Hier ben ik het totaal mee eens!!!
Ik heb ontzettende spijt dat ik bij belnu.nl besteld heb. Ik heb op 31 maart mijn bestelling geplaatst en gegevens verzonden, hiervan heb ik een verzendbewijs. Ik hoorde maar niks van belnu, geen bevestigingsmail, niks. Ik heb toen zelf maar gemaild, kreeg 2 dagen later antwoord, dat ze niks ontvangen hadden en dat ik het nog maar eens per mail of post moest sturen. Ik heb dit op 4 april op de bus gedaan. Ik kreeg pas op 10 april een bevestigingsmail van Belnu.nl. Heel slim natuurlijk, want het toestel blijkt helemaal niet te leveren en nu proberen ze zo tijd te rekken. Ik kreeg op 10 april wel de melding dat de telefoon eind van die week verwacht werd en dat ik hem dan de volgende dag zou hebben. Ik dacht dus zaterdag 14 april. Het is nu 18 april en ik heb nog steeds niks gehoord of gezien. Ik heb dus via de chat informatie gevraagd en daar kreeg ik tot mijn verbazing weer hetzelfde antwoord: uw telefoon wordt eind deze week verwacht en u krijgt hem dan de volgende dag thuis. Blijkbaar is dit het enige dat ze kunnen zeggen daar. Ze beroepen zich inderdaad op de kleine lettertjes waarin staat dat het 30 dagen kan duren. Als consument mag je toch wel verwachten dat dit grote uitzondering en overmacht is als dit al zou voorkomen en dat je dan grote excuses zou krijgen. Maar nee, je krijgt geirriteerd antwoord (overigens een chat met iemand die geen zin zonder spelfout typt) dat je niet moet zeuren omdat de 30 dagen nog niet om zijn. Uiteraard gerekend vanaf 10 april en niet vanaf 31 maart. Op mijn vragen waar mijn fax gebleven kan zijn, krijg ik helemaal geen antwoord. Mijn zoon heeft ook ooit via Belnu besteld en ik had daardoor beter moeten weten...zijn toestel kwam ook een week later dan beloofd en binnen drie weken was hij defect. We hebben hem toen gelukkig rechtstreeks naar HTC gestuurd en een nieuw, en goed toestel ervoor teruggekregen. Dom he, dat ik er nu gewoon weer ingetrapt ben? Maar laat dit een waarschuwing zijn voor ieder: NOOIT BESTELLEN BIJ BELNU.NL, hoe mooi de aanbiedingen ook zijn, het levert je alleen ergenis en problemen op!!!!!!

ArneLH
Contacteer:

Ongelezen bericht door ArneLH »

@asdek: je kunt de 2e bestelling zonder opgave van redenen ontbinden. Je zegt dat je een bestellingsbevesting hebt van de eerste, dus ik ze voor die bestelling aan de max. 30 dagen voor levering houden. Kun je vrij snel rente, buitengerechtelijke kosten ed. rekenen.

Doekie81

Ongelezen bericht door Doekie81 »

Op 21 augustus jl. is mijn aanvraag goedgekeurd door Belnu.nl voor een bestelling van een Iphone 4 icm Tele2-abonnement. Porteringsdatum door Tele2 was 21 september. Het enige wat ik tot nu toe ontvangen heb is een sim-kaart, maar nog geen telefoon terwijl er op de site een levertermijn vermeld staat van 3 a 7 dagen. Ik heb regelmatig mail- en telefooncontact gehad met Belnu, maar telkens wordt er aangegeven dat ze zelf ook niet weten wanneer er een levering is, dat ze afhankelijk zijn van hun leverancier. Via een andere forum op internet kwam ik achter dat er veel meer problemen zijn met Belnu.nl en hoop dan ook dat dit probleem onder de aandacht wordt gebracht.

Gesloten