LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onlinespeelgoedkopen.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Winsel

Onlinespeelgoedkopen.nl

Ongelezen bericht door Winsel »

Goedenavond allemaal,

Ik heb 5 januari een bestelling gedaan bij Onlinespeelgoedkopen.nl voor een bedrag (van gelukkig maar) 16 euro.
Deze is direct betaald via IDeal, maar ik heb nog steeds niets ontvangen van dit bedrijf. Drie emails die kant op, leverde geen enkele reactie op. Toen ik een telefoonnummer wilde opzoeken, vond ik een 06-nummer waarop ik enkel een sms kon achterlaten. Toen werd er wel kort gereageerd dat ze het zouden uitzoeken, waarop ik verder weer niets hoorde. Daarna weer gereageerd met de vraag of ik nog wat zou horen, weer niets. De laatste sms was dat ik binnen drie dagen mijn geld retour wilde, anders zou ik een recensie hierover naar oa TrosRadar sturen. Toen kreeg ik de reactie dat ze de order zouden annuleren en de betaling zouden crediteren. Dit was 20 februari….helaas nog niets op mijn rekening, heel jammer ik kan zeer waarschijnlijk naar mijn geld ‘fluiten’.

WilbertF

Re: Onlinespeelgoedkopen.nl

Ongelezen bericht door WilbertF »

tja, lijkt er inderdaad op dat je naar je geld kunt fluiten. De webwinkel is niet meer bereikbaar en er zijn meer berichten bekend over de eigenaar van de betreffende website:

https://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=128463

[bericht door de Moderator aangepast i.v.m. het noemen van persoonsgegevens]

Gesloten