LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onterechte incasso Kamernet?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
errikdej

Onterechte incasso Kamernet?

Ongelezen bericht door errikdej »

Beste,

Ik heb een periode een abonnement gehad bij kamernet. Ik heb alles optijd betaald en het abonnement stop gezet, Nu open ik in mijn mail en zie alsnog een incasso van 61 (!) euro en dreiging van een incassobureau omdat ik een upgrade op mn abonnement zou hebben. Ik heb nooit een brief oid ontvangen.

SCHANDE!
Laatst gewijzigd door Radar op 07 feb 2017 16:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel door Moderatie aangepast

berndv

Re: Onterechte incasso Kamernet?

Ongelezen bericht door berndv »

errikdej schreef:Beste,

Ik heb een periode een abonnement gehad bij kamernet. Ik heb alles optijd betaald en het abonnement stop gezet, Nu open ik in mijn mail en zie alsnog een incasso van 61 (!) euro en dreiging van een incassobureau omdat ik een upgrade op mn abonnement zou hebben. Ik heb nooit een brief oid ontvangen.

SCHANDE!
vreemd inderdaad. U heeft neem ik aan alle bewijzen dat u opgezegd heeft en alle betalingen heeft gedaan tot het moment van opzeggen? In dat geval heeft u weinig te vrezen. Vraag eerst maar om bewijzen van hen kant over wanneer het abonnement weer actief moest woden en waar en wanneer die upgrade heeft plaatsgevonden en aan wie het bevestigd is.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Kamernet, ik mag gratis kamers aanbieden en studenten die reageren moeten betalen voor de kamer die vaak al weg is of meerdere liefhebbers kreeg.

Daarom is het beter op Marktplaats te adverteren, voor beide gratis en geen dubieuze contracten.
Als je bewijs van opzeggen hebt, niets betalen en vraag gewoon bewijzen.
Een upgrade kan ook een gehackte zijn, dus is jou Laptop onbeheerd achter gelaten en door iemand die ook zoekt misbruikt?

Diverse studenten verenigingen hebben account voor alle die daar studeren en via hun kun je gratis zoeken en kamer vinden.
Ook als te duur of rommelig worden die vaak op prikbord gezet en massaal reageren hoeft niet als je weet dat andere hier eerder op reageerden.

Hawk-Eye

Ongelezen bericht door Hawk-Eye »

heb je ook de bevestiging van de opzgging en de opzegbrief/mail bewaart?

geld terug laten storten en laat ze maar komen...

Gesloten