LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ook "opgelicht"....

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
marjan17

ook "opgelicht"....

Ongelezen bericht door marjan17 »

Ook wij zijn door AdapterCentrum Utrecht opgelicht. :(

Op 7 maart een bestelling gedaan en betaald. In de bevestiging stond:
Wij hebben uw bestelling ontvangen en zullen deze zorgvuldig uitvoeren.

Volgend de site leveren ze binnen 24 uur, maar tot op hebben nog niets gehoord. Hebben via IDeal betaald, maar ben bang dat wij ons geld kwijt en een illusie armer zijn.

Zowel op de vaste telefoon als op het 06 nummer wordt niet geantwoord. Je kan op het 06 nummer een bericht achter laten, maar daarna blijft het weer stil. Ook op mail wordt niet verder dan een bevestiging van de ontvangen mail niet gereageerd!

Nou gaat het in ons geval niet om een heel groot bedrag maar bijna €40 is toch geld en als ze dat bij alle bestellingen binnen halen en niets daarvoor leveren is het voor hun een lucratieve handel lijkt mij!

Ik hoop dat Radar een keer tijdens een uitzending aandacht aan dit bedrijf kan geven zodat er geen nieuwe bestellingen en betalingen worden geplaatst bij dit bedrijf!

Op de site geven ze ook aan dat ze aangesloten zijn bij Thuiswinkel.org, maar als je daar hun naam gaat zoeken krijg je de volgende melding:
Er zijn geen resultaten gevonden. Dit kan de volgende redenen hebben:
1. Het bedrijf is geen lid van Thuiswinkel.org of is tijdelijk geschorst
2. U heeft de bedrijfsnaam niet juist ingetypt

Ik ga maar van het eerste uit..... :(

Zijn er eigenlijk mogelijkheden om het bedrijf juridisch te vervolgen of is het verstandig aangifte van diefstal (want dat is het in mijn ogen toch wel) te doen bij de politie? Als iemand hiermee ervaring heeft hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,

Marjan

sephora30

Re: ook "opgelicht"....

Ongelezen bericht door sephora30 »

Maak even melding bij thuiswinkelorg.

Lotjes

Ongelezen bericht door Lotjes »

Zoals bekend is zitten ze midden in een verhuizing. En krijgen ze dagelijk wekelijks meer dan 1000 bestellingen. Dat er dan een paar fout gaan, kan gebeuren. Fouten maken is immers menselijk. Ik weet dat heel veel klanten ZEER tevreden zijn. Maar het is wel laag van mensen om een bedrif ZWART te MAKEN, die dat niet verdient. De directiemensen van AdapterCentrum is SUPER EERLIJK.

Mensen let AUB op uw woorden. Doe niet mee aan zwartmakerij. Maar probeer het probleem samen op te lossen.

Bedankt

sephora30

Pfff Lotjes ben je daar werkzaam ofzo :roll:

Als er vertraging in de bestelling is is dat geen ramp maar dan is het wel zo netjes van Adaptercentrum om dat de klant even te laten weten.

edwinknight

Ongelezen bericht door edwinknight »

Lotjes schreef:Zoals bekend is zitten ze midden in een verhuizing. En krijgen ze dagelijk wekelijks meer dan 1000 bestellingen. Dat er dan een paar fout gaan, kan gebeuren. Fouten maken is immers menselijk. Ik weet dat heel veel klanten ZEER tevreden zijn. Maar het is wel laag van mensen om een bedrif ZWART te MAKEN, die dat niet verdient. De directiemensen van AdapterCentrum is SUPER EERLIJK.

Mensen let AUB op uw woorden. Doe niet mee aan zwartmakerij. Maar probeer het probleem samen op te lossen.

Bedankt

Oplossing is dat bedrijf snel contact opneemt met TS. Er kan door omstandigheden ( in dit geval verhuizing ) vertraging zijn ontstaan, maar meld dat dan op de website tijdens het bestellen oid dat geplaatste bestellingen ietwat vertraagd kunnen zijn. Ervan uitgaand dat dit nu niet gebeurd.

Wel toevallig dat je precies op dit topic reageerd nadat er wederom een opmerking is geplaatst tbv adaptercentrum.
Begrijpelijk dat TS zich beetje zorgen maakt na 1 week na bestellen nog niets te hebben ontvangen danwel vernomen.

ilonabradley

Ongelezen bericht door ilonabradley »

hoi hoi

ook in ben opgelicht !!!
ik noem het gewoon oplichting !!!
heb 7 maart 2011 besteld en nog steeds niks ontvangen.
heb ze al 3x gemaild maar geen antwoord terug.
telefoon nemen ze ook niet op....nummer word ook steeds veranderd op de site.

MENSEN BESTELD ER NIKS !!!!!!!
HET ZIJN VIEZE OPLICHTERS !!!!!!
ZO GA JE NIET MET KLANTEN OM !!!
ZE BELOVEN JE ALLES OP DE SITE.. MAAR NIKS IS MINDER WAAR

groetjes ilona

edwinknight

Jij zit blijkbaar ook 24/7 achter de pc..... :D

Als jouw grote vriend - adaptercentrum - dit nu ook eens deed zou je deze topics niet hebben.

Kom eens met feiten dat dit zwartmakerij is? Probeer de zoekfunctie eens op google en hier, dan zie je toch wel andere berichten.
Jalouzie zou dan van de concurrent zijn.

ilonabradley

Ongelezen bericht door ilonabradley »

nou weet niet of je mij bedoelt, maar als jij daar werkt dan vraag ff of ze de voicemail willen beluisteren, kunnen ze mijn spullen opsturen

als je dat zou willen doen en ik mijn spullen heb ontvangen wil ik mijn 2 berichtjes best verwijderen, maar nu toaal niet

ben het nu met alle mensen eens dat het oplichters zijn !!!
als je jullie bij google intypt krijg je allemaal dezelfde berichtjes, niet vreemd he

deze mensen moeten gestopt worden !!!!
wij hard werken en jullie ons bedriegen, bah walchelijk gewoon !!!

edwinknight

D8 laat ik eens googlen op dit berdijf.......pppfff beerput van klachten.
Diverse forums klagen.

Lotjes

Beste mensen,

Ik weet dat het erg is om opgelicht te zijn. Maar dit bedrijf is juist eerlijk bezig. Ze doen hun best. En iedereen maakt fouten, dat is menselijk. Maar zwartmakerij zonder bewijzen. De zwartmakers hebben het zo goed gespeeld dat ze met versch. namen op versch. site's dit bedrijf zwartmaken. En dit is al bijna 1 jaar bezig. Houd toch op. Niks is bewezen en zolang dit zo is. Is het voor mij het bewijs dat jullie gewoon zwartmakers zijn. En jullie blijven maar reageren. Wat bereiken jullie daarmee. Ik trap er echt niet in. Zwartmakerij moet stoppen. Mensen doen dit uit jaloezie. Maak iets van jullie (of beter jou, het is maar 1 persoon met versch namen)leven. Je hebt geen leven.

Ik zal niet meer reageren anders verlaag ik mezelf.

Bedankt voor het lezen en iedereen een hele prettige dag gewenst.....

groet Lotjes
Laatst gewijzigd door Lotjes op 14 mar 2011 17:35, 1 keer totaal gewijzigd.

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

Lotjes schreef:Zoals bekend is zitten ze midden in een verhuizing. En krijgen ze dagelijk wekelijks meer dan 1000 bestellingen. Dat er dan een paar fout gaan, kan gebeuren. Fouten maken is immers menselijk. Ik weet dat heel veel klanten ZEER tevreden zijn. Maar het is wel laag van mensen om een bedrif ZWART te MAKEN, die dat niet verdient. De directiemensen van AdapterCentrum is SUPER EERLIJK.

Bedankt
Dit soort bedrijfjes bedient zich vaak van standaardsmoezen om niet te leveren:

*Onze computer is gecrasht....
*Onze leverancier in China is failliet
*We zijn op vakantie...
*De verantwoodelijke is ziek...

En uiteraard: we zijn aan het verhuizen....

Bedrijfjes die het niet gecertificeerde logo van "thuiswinkel keurmerk" gebruiken:
Niet vertrouwen, ook niet als er plotseling één postief verhaal wordt gemeld..

juster

Ongelezen bericht door juster »

Maar deze bedrijf is juist eerlijk bezig.
Hoe heten deze paard ?

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Lotjes schreef: Maar dit bedrijf is juist eerlijk bezig.
Beste medewerker van Adaptercentrum - dit is aantoonbaar onjuist, daar jullie een ongeldig keurmerk voeren (winkelnaam onbekend bij thuiswinkelkeurmerk.info)
Lotjes schreef:Maar zwartmakerij zonder bewijzen.
Bewijs nodig? Tja - www.thuiswinkelkeurmerk.info - consumenten - ledenlijst - zoeken op 'adaptercentrum' > staat er niet. Bewijs van onjuist en oneerlijk handelen.
Lotjes schreef: Niks is bewezen
Mischien niet - maar aan de andere kant - er is ook GEEN bewijs, echt NUL, dat men WEL te goeder trouw zou zijn. Een medewerker die zich als tevreden klant voordoet? Of een fan? of anderszins betrokken persoon? Een melding is te weinig om overtuigend te zijn.
Lotjes schreef: Wat bereiken jullie daarmee.
Anderen waarschuwen om (voorlopig) niet bij dit bedrijf te kopen, op zijn minst totdat vertraagde leveringen geleverd zijn, en men fatsoenlijk de telefoon kan beantwoorden.
Lotjes schreef: Ik trap er echt niet in. Zwartmakerij moet stoppen.
Ik denk dat TS - en andere mensen die wachten op hun reeds betaalde bestelling dat best willen doen - maar dat kan maar onder 1 voorwaarde......

Lotjes schreef: Maak iets van jullie (of beter jou, het is maar 1 persoon met versch namen)leven. Je hebt geen leven.
Ik durf mijn handen ervoor in het vuur te steken - ik ben toch echt mijzelf - en geen van de andere personen. Sterker nog - ik ben geen gedupeerde - maar wel iemand die deze doorzichtige actie doorziet. Slachtoffers maken - en ze dan voor leugenaar (laten) uitmaken - leuke manier van bedrijfsvoering.

Lotjes schreef: Ik zal niet meer reageren anders verlaag ik mezelf.
Vertaling: ik zal niet meer reageren, want anders word het echt doorzichtig.

Helemaal omdat nu op de site staat:
Wegens verhuizing naar ons nieuw kantoorpand is het momenteel niet mogelijk om producten te bestellen. Alle bestellingen die al binnengekomen zijn zullen zo spoedig mogelijk uitgeleverd worden. Onze excuses voor het ongemak.

U bent snel weer welkom op onze nieuwe locatie.
En ook leuk - naar de voorwaarden? Krijg je deze fout:
Bad Request (Invalid Hostname)
En als ik zoek op het "vestigingsadres" :
http://www.debedrijfsmakelaar.nl/Bedrij ... ---157583/

En met google maps lijkt het pand leeg (al is dat natuurlijk slechts een momentopname - en geenzins bewijs).

sephora30

@Lotjes

Kom jij maar eens met bewijs dan :roll:

Lotjes

sephora30 schreef:@Lotjes

Echt zielig. Zwartmakerij hoef niet bewezen te worden. Uiting van de slechte mensen.

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Lotjes schreef:
sephora30 schreef:@Lotjes

Echt zielig. Zwartmakerij hoef niet bewezen te worden. Uiting van de slechte mensen.
Beste Lotjes -

Laat ik even vooropstellen - ik maak niet zwart, ik constateer.
Bijvoorbeeld het ILLEGAAL gebruik van een keurmerk - leg dat eens uit?

En dan nog - zwartmaken is TEN ONRECHTE beweringen doen.
Graag zou ik het bewijs zien dat:
- alle bijdragen van 1 persoon zijn
- alle bestellingen waarvan sprake is geleverd zijn

Totdat dit bewijs geleverd is - kan ik rustig stellen dat jij je schuldig maakt aan SMAAD.

Sayonara

Gesloten