Op 7 maart een bestelling gedaan en betaald. In de bevestiging stond:
Wij hebben uw bestelling ontvangen en zullen deze zorgvuldig uitvoeren.
Volgend de site leveren ze binnen 24 uur, maar tot op hebben nog niets gehoord. Hebben via IDeal betaald, maar ben bang dat wij ons geld kwijt en een illusie armer zijn.
Zowel op de vaste telefoon als op het 06 nummer wordt niet geantwoord. Je kan op het 06 nummer een bericht achter laten, maar daarna blijft het weer stil. Ook op mail wordt niet verder dan een bevestiging van de ontvangen mail niet gereageerd!
Nou gaat het in ons geval niet om een heel groot bedrag maar bijna €40 is toch geld en als ze dat bij alle bestellingen binnen halen en niets daarvoor leveren is het voor hun een lucratieve handel lijkt mij!
Ik hoop dat Radar een keer tijdens een uitzending aandacht aan dit bedrijf kan geven zodat er geen nieuwe bestellingen en betalingen worden geplaatst bij dit bedrijf!
Op de site geven ze ook aan dat ze aangesloten zijn bij Thuiswinkel.org, maar als je daar hun naam gaat zoeken krijg je de volgende melding:
Er zijn geen resultaten gevonden. Dit kan de volgende redenen hebben:
1. Het bedrijf is geen lid van Thuiswinkel.org of is tijdelijk geschorst
2. U heeft de bedrijfsnaam niet juist ingetypt
Ik ga maar van het eerste uit.....
Zijn er eigenlijk mogelijkheden om het bedrijf juridisch te vervolgen of is het verstandig aangifte van diefstal (want dat is het in mijn ogen toch wel) te doen bij de politie? Als iemand hiermee ervaring heeft hoor ik het graag.
Met vriendelijke groet,
Marjan