LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opgelicht bij INFURN

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
jjr.schouten.

Opgelicht bij INFURN

Ongelezen bericht door jjr.schouten. »

Heb 28-12-2012 een lamp besteld van 349 eur. bij INFURN een prachtige site met hele mooie producten,
Moest meteen betalen en binnen 8 tot 12 weken zou de lamp komen, keek in april op mijn bestelling en het was weer 8 weken verlengt . dat was balen, mailen kon niet want de mail werd niet verstuurt dan was er iets met de site, had me er al bij neer gelegt dat ik opgelicht was.tot mijn verbazing kreeg ik vandaag een pakket van INFURN dacht nou toch mijn lamp waar ik 9 maanden op moest wachten, maak de doos open en tot mijn schrik geen lamp maar een grote schaal van glas en een platte witte bodem van ijzer,
wat moet ik hiermee, wou het terug sturen maar het adres is nu in Spanje dus dat gaat geld kosten,
dat gaan we niet doen, dus mensen koop aub niets bij INFURN
Want geld terug garantie slaat nergens op, je kan het geen eens terug sturen .

devious

Re: Opgelicht bij INFURN

Ongelezen bericht door devious »

Waarom zou je iets van zo'n prijs in het buitenland aanschaffen? Via het internet nog wel. Dan weet je toch dat dit soort dingen kunnen gebeuren?

sjoegel

Re: Opgelicht bij INFURN

Ongelezen bericht door sjoegel »

En dan ook nog alles vooraf betalen... alle seinen stonden op rood, wanneer je even had gegoogeld voordat je tot aanschaf overging had je gezien dat er al honderden zo niet duizenden mensen opgelicht zijn.

Gesloten