LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opgelicht door adverteerder

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
jeffjonkers

Opgelicht door adverteerder

Ongelezen bericht door jeffjonkers »

ik maakte geld over voor een replica M16 en heb die nooit gekregen .Ook iemand die ervaring met dat banken je dan niet helpen.

sjohie

Re: Opgelicht door adverteerder

Ongelezen bericht door sjohie »

Een replica van een M16, als in het geweer? Is dat überhaupt niet strafbaar om te bezitten in Nederland? Zo te lezen wel, aangezien het lijkt op een echt wapen, tenminste zo lees ik deze info van de douane.

VioletPrue

Ongelezen bericht door VioletPrue »

jeffjonkers schreef:ik maakte geld over voor een replica M16 en heb die nooit gekregen .Ook iemand die ervaring met dat banken je dan niet helpen.
Geld dat u zelf, vrijwillig overmaakt haalt de bank inderdaad niet voor u terug.
Daar heeft heel Nederland ervaring mee, zo zijn de regels.

P.S.
Iemand die via internet verboden spullen verkoop is misschien ook niet iemand die je nou direkt moet vertrouwen.

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

VioletPrue schreef:
jeffjonkers schreef:ik maakte geld over voor een replica M16 en heb die nooit gekregen .Ook iemand die ervaring met dat banken je dan niet helpen.
Geld dat u zelf, vrijwillig overmaakt haalt de bank inderdaad niet voor u terug.
Daar heeft heel Nederland ervaring mee, zo zijn de regels.
En dat is maar goed ook. Als die regels er niet zouden zijn zouden nog heel veel meer transacties fout gaan (zoals nu met buitenlandse kopers die bijv. middels Western Union betalen en zodra de zending binnen is de betaling terugdraaien). Gelukkig kan dat niet met de Nederlandse bankregels.

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Waarom gaat iedereen er hier meteen van uit dat het een replica van een wapen betreft en niet een grote bout/moer maat M16 ? :wink:

http://www.bouwshoponline.nl/8328-artik ... 934-8.html

nevermind

Ongelezen bericht door nevermind »

bprosman schreef:Waarom gaat iedereen er hier meteen van uit dat het een replica van een wapen betreft en niet een grote bout/moer maat M16 ? :wink:

En dat op een dinsdag! :lol:

ruud_a

Ongelezen bericht door ruud_a »

bprosman schreef:Waarom gaat iedereen er hier meteen van uit dat het een replica van een wapen betreft en niet een grote bout/moer maat M16 ? :wink:

er stond niets over een bijbehorende moer

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

GJvdZ schreef: En dat is maar goed ook. Als die regels er niet zouden zijn zouden nog heel veel meer transacties fout gaan (zoals nu met buitenlandse kopers die bijv. middels Western Union betalen en zodra de zending binnen is de betaling terugdraaien). Gelukkig kan dat niet met de Nederlandse bankregels.
Ik dacht juist dat WU ook niet te traceren was, maar ook niet terug te draaien?
Daarom maken (nigeriaanse) oplichters zo graag gebruik van WU

Gesloten