| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] opgelicht door excluzivio
opgelicht door excluzivio
Geachte lezers,
21-06-2010 heb ik een tegeltje met tekst bestelt bij excluzivio, ook heb ik gelijk het bedrag van 11,45 overgemaakt. Het tegeltje heb ik tot op heden niet ontvangen. Ik heb 5x gebeld naar de eigenaar en de voicemail ingesproken. Ik heb deze meneer 3x gemaild, maar geen reactie. Excluzivio is ingeschreven bij de Kvk nummer: 14100815.
Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die het bedrijf kennen en een zelfde ervaring hebben. Het gaat om een klein bedrag maar ik voel me wel opgelicht en ik wil hier dus graag melding van maken.
Met vriendelijke groet,
J. Prein
21-06-2010 heb ik een tegeltje met tekst bestelt bij excluzivio, ook heb ik gelijk het bedrag van 11,45 overgemaakt. Het tegeltje heb ik tot op heden niet ontvangen. Ik heb 5x gebeld naar de eigenaar en de voicemail ingesproken. Ik heb deze meneer 3x gemaild, maar geen reactie. Excluzivio is ingeschreven bij de Kvk nummer: 14100815.
Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die het bedrijf kennen en een zelfde ervaring hebben. Het gaat om een klein bedrag maar ik voel me wel opgelicht en ik wil hier dus graag melding van maken.
Met vriendelijke groet,
J. Prein
Re: opgelicht door excluzivio
De site is inmiddels offline, je zou de eigenaar eens kunnen bellen op zijn mobiele- of vaste nummer.
klik
klik
-
P.Roodenburg
Had ik deze site dan wel dit forum ook maar eerder bezocht. Ik heb in oktober een bestelling gedaan van ruim 18 euro, betaald etc. De website was toen nog gewoon in de lucht en zag alles er goed uit, dus heb ik nietsvermoedend een bestelling geplaatst..
En inderdaad, website inmiddels uit de lucht, op het vaste of mobiele telefoonnummer wordt niet opgenomen, ook op e-mail wordt niet gereageerd.
Via ING te horen gekregen dat overboeking via mijnING niet meer valt te storneren. Ook ik vrees derhalve dit, relatief geringe, maar toch, bedrag kwijt te zijn.
En inderdaad, website inmiddels uit de lucht, op het vaste of mobiele telefoonnummer wordt niet opgenomen, ook op e-mail wordt niet gereageerd.
Via ING te horen gekregen dat overboeking via mijnING niet meer valt te storneren. Ook ik vrees derhalve dit, relatief geringe, maar toch, bedrag kwijt te zijn.
Ook ik ben onlangs opgelicht door dit bedrijf. Ook hier geen reactie terug op mails en telefoon. site is nu weer offline. heb het idee dat deze site online gaat als het geld van de eigenaar weer op is en dat hij/zij dan weer lekker verder gaat met oplichten. Hier nooit iets kopen dus...
-
Guardian72
- Contacteer:
Dit loopt al even.
Hebben mensen al geld terug, of goederen ? En zo nee -is aangifte gedaan?
Zonder aangifte gaan dit soort figuren rustig door...
Hebben mensen al geld terug, of goederen ? En zo nee -is aangifte gedaan?
Zonder aangifte gaan dit soort figuren rustig door...
Zo ook ik paar weken geleden een spiegel tegeltje besteld en betaald
totaal 12 euro
Maar tot op heden niets ontvangen heb een vaag vermoeden dat ik ook niet meer krijgt.
Ook ik heb div mail gestuurd via mail op de site en heb vandaag 2x gebeld
maar meneer neemt gewoon niet op
Hij heeft keurmerk plus kvk nummer maar is gewoon nep
Dus allemaal aangifte gaan doen
Volgens de site staat hij elke zaterdag in Roermond op de markt
dus moet ik daar mijn tegeltje maar gaan halen toch ?
totaal 12 euro
Maar tot op heden niets ontvangen heb een vaag vermoeden dat ik ook niet meer krijgt.
Ook ik heb div mail gestuurd via mail op de site en heb vandaag 2x gebeld
maar meneer neemt gewoon niet op
Dus allemaal aangifte gaan doen
Volgens de site staat hij elke zaterdag in Roermond op de markt
dus moet ik daar mijn tegeltje maar gaan halen toch ?
-
Guardian72
- Contacteer:
KVK nummer nep?CorrieZ schreef:
Dan ook een melding naar de FIOD. Die vinden dat heel leuk om te weten.
Heb gisteren na ontdekken van deze meneer ook bericht gestuurd naar dat Keurmerk door middel van het klachten formulier
Dit kreeg ik terug :
Wij kunnen u helaas niet verder helpen. Deze webshop is niet aangesloten bij ons keurmerk. In het verleden zijn zij wel aangesloten geweest maar zij hebben hun lidmaatschap in januari 2010 bij ons beëindigd.
Met vriendelijke groet,
Wat heeft het voor nut als een online winkel dit keurmerk kan dragen ?
Dit kreeg ik terug :
Wij kunnen u helaas niet verder helpen. Deze webshop is niet aangesloten bij ons keurmerk. In het verleden zijn zij wel aangesloten geweest maar zij hebben hun lidmaatschap in januari 2010 bij ons beëindigd.
Met vriendelijke groet,
-
Guardian72
- Contacteer:
Dan zal het keurmerk stappen moeten ondernemen - omdat deze club ten onrechte gebruik maakt van hun logo / beeldmerk - en zodoende de geloofwaardigheid van een keurmerk ondermijnt..CorrieZ schreef:Heb gisteren na ontdekken van deze meneer ook bericht gestuurd naar dat Keurmerk door middel van het klachten formulier
Dit kreeg ik terug :
Met vriendelijke groet,