Ik heb op 08-08-2012 een bestelling gedaan bij Swatsupply en moest gelijk betalen.
Nu nog steeds niets ontvangen... en ik krijg geen reactie terug via de mail en telefonisch gaat meteen op voice mail en ik word niet terug gebeld.
Ik heb geen idee wat ik nu kan doen om mijn geld teug te krijgen, maar ik wil bij deze iedereen advieseren om bij SwatSupply ZEKER NIET te bestellen !!!
Groetjes Pasqualle
P.s. mocht iemand weten wat ik kan doen om mijn geld terug te krijgen dan hoor ik het graag.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] opgelicht door Swatsupply
Re: opgelicht door Swatsupply
http://www.shopwiki.nl/w/Gecertificeerde-Shop
Hier zijn ze volgens eigen zeggen bij aangesloten, misschien kun je met hen contact opnemen. Geen idee wat dit zogenaamde keurmerk inhoudt maar je kan het proberen.
Officieel heeft een webshop 30 dagen de tijd om te leveren, daarna kun je de koop ontbinden.
Ze zijn niet aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg, dus als ze niet reageren zal het lastig worden voor je.
Hier zijn ze volgens eigen zeggen bij aangesloten, misschien kun je met hen contact opnemen. Geen idee wat dit zogenaamde keurmerk inhoudt maar je kan het proberen.
Officieel heeft een webshop 30 dagen de tijd om te leveren, daarna kun je de koop ontbinden.
Ze zijn niet aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg, dus als ze niet reageren zal het lastig worden voor je.
@ sephora30, bedankt voor je reactie.
Ik heb net meteen gekeken op jou link maar die leggen geen contact met bedrijven, hun zijn alleen een prijsvergelijk site.
Ja ik ga ook onderhand geloven dat ik goed opgelicht ben....
Ik heb net meteen gekeken op jou link maar die leggen geen contact met bedrijven, hun zijn alleen een prijsvergelijk site.
Ja ik ga ook onderhand geloven dat ik goed opgelicht ben....
Je zou eens langs kunnen gaan op het genoemde adres op de website? Dat is een woning in Lelystad, je weet maar nooit wie er open doet. 
Is zeker een optie, maar dat is een beetje ver weg en dan gaat het me alleen nog maar meer geld kosten.
Dus dat zou mijn laatste optie zijn, of moet zijn dat er iemand in Lelystad woont en voor mij even aan wil bellen.....
Dus dat zou mijn laatste optie zijn, of moet zijn dat er iemand in Lelystad woont en voor mij even aan wil bellen.....
Ik persoonlijk bestel alleen bij websites die aangesloten zijn bij Thuiswinkel Waarborg. Daar heb jij nu ff niks aan maar misschien een tip voor een toekomstige bestelling.
Ik heb gisteren netjes mijn geld terug gestort gekregen van Swatsupply !
Ik kreeg een mail met welgemeende excuses en dat ik mijn geld terug kreeg.
Dus uiteindelijk toch goed gekomen.
Groetjes Pasqualle
Ik kreeg een mail met welgemeende excuses en dat ik mijn geld terug kreeg.
Dus uiteindelijk toch goed gekomen.
Groetjes Pasqualle