LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opgelicht door webwinkel LIONSKI 3D kipvellen ed.

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
nelleke1646

Opgelicht door webwinkel LIONSKI 3D kipvellen ed.

Ongelezen bericht door nelleke1646 »

Beste allen op dit forum.
Tot mijn spijt ben ik slachtoffer geworden van oplichting.
Achteraf gezien is het natuurlijk simpel. Geen kamer van koophandel en telefoon nummer op de site van LIONSKI. Geen reactie op mijn e-mails, of op die van Thuiswinkel waarborg.
Hoe kan het dat de website van dit bedrijf gewoon online blijft en mensen er geld na overblijven maken? Is een frauduleusze webwinkel nu nog steeds iets nieuws waar op geen enkele manier iets tegen te doen is?

Mvg. Nelleke

wiseger

Re: Opgelicht door webwinkel LIONSKI 3D kipvellen ed.

Ongelezen bericht door wiseger »

Je kan dit bijna geen oplichting meer noemen. De website lijkt wel uit de begin jaren 90 te komen, de algemene voorwaarden staan vol spelfouten, je moet de betaling overmaken op de bankrekening van een persoon i.p.v. op de bedrijfsrekening.

Enkele citaten van de website:
"We gaan in de toekomst een voorraad opbouwen zodat je in de toekomst niet meer zo lang op je bestelling moet wachten. "
"Niet goed, stuur het binnen zes maanden terug"
"ik keur de voorwaarden goed"

Als je al de behoefte voelt hier te bestellen, waarom bestel je dan niet onder rembours ?

Uiteraard kan je hier iets tegen doen, je kan aangifte doen bij de politie wegens oplichting.

MAXIEM

Re: Opgelicht door webwinkel LIONSKI 3D kipvellen ed.

Ongelezen bericht door MAXIEM »

nelleke1646

Zet je ervaringen ook op .............................................................................................

Adres Opgelicht

Heeft u tips over behandelde zaken of bent u zelf opgelicht? Bel dan onze tiplijn op

0900 112 1121 (10 cent p.m.)

De tiplijn van Tros Opgelicht is bereikbaar tijdens de uitzending van 21:00- 22:30 en elke woensdag van 10:00- 12:00 en van 14:00- 16:00 uur.

http://www.opgelicht.nl/index.php?id=contact

TROS Opgelicht?!
Postbus 28555
1202 LP Hilversum

Forum:
http://forum.www.opgelicht.nl

Maxiem

Gesloten