Zaterdag een canon EOS 350d bestel bij bovengenoemd URL,netjes een bevestiging gehad, geld overgemaakt.
Gisteravond nog een bestellingsstatus ontvangen, tot zover alles keurig in orde.
Helaas is de site sinds vanmiddag niet meer online, de mail komt retour en wat ik daarna op internet vond aan info over dit bedrijf....
http://www.internetoplichting.nl/cgi-bi ... 1146602734
Meerdere mensen hebben hier een canon besteld en niet ontvangen. Het lijkt er dus op dat ik opgelicht ben. Vrijdag mag ik aangifte komen doen op het politiebureau.
Heb zowel de redactie van radar als van tros opgelicht gemailed hierover, in de hoop om medegedupeerden te bereiken en samen iets te ondernemen mbv politie.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] opgelicht door www.gloi.nl
-
Astordoerak
Re: opgelicht door www.gloi.nl
Helaas ben ik ook slachtoffer van de webshop GLOI, ik heb daar een EOS 350D besteld maar niet ontvangen, en gezien het feit dat de hele WWW.GLOI.NL site vrwijderd is denk ik dat ik kan fluiten naar mijn centen!
Sta vermeld bij Opgelicht als Potjandorie
Sta vermeld bij Opgelicht als Potjandorie
jammer dat jullie overal in trappen eigen schuld dikke bult.
je kan beter bij een winkel kopen als je het niet vertrouwt kan je altijd nog langs gaan
je kan beter bij een winkel kopen als je het niet vertrouwt kan je altijd nog langs gaan
het zal je maar gebeuren. wie maakt er geenfouten???
tis juist de bedoeling om zulke oplichters snel op te sporen.
nuttige info hebben we meer aan.......
groetjes
TheoVideo
es kijken
hosting provider waarschijnlijk http://www.1mhosting.nl/ of www.leaseweb.com (ook nl)
was gevestigd
Gloi Webshop B.V.
Kamerlinghonnesstraat 27
1821 BP Alkmaar
dus misschien als iemand in alkmaar woont en even wil kijken.
en nog even weer een noot
het gebeurt elke keer weer dat mensen erin trappen omdat er weer een webshop is die een paar week bestaat en weer de aller goedkoopste is. Mensen denk na! Of ga er persoonlijk heen om te controleren en kijk op bv tweakers.net bij de pricewatch, kieskeurig. de meeste van die oplichters vallen daar snel door de mand.
bij www.gloi.nl staat echter
This account has been suspended.
Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources.
hosting provider waarschijnlijk http://www.1mhosting.nl/ of www.leaseweb.com (ook nl)
was gevestigd
Gloi Webshop B.V.
Kamerlinghonnesstraat 27
1821 BP Alkmaar
dus misschien als iemand in alkmaar woont en even wil kijken.
en nog even weer een noot
het gebeurt elke keer weer dat mensen erin trappen omdat er weer een webshop is die een paar week bestaat en weer de aller goedkoopste is. Mensen denk na! Of ga er persoonlijk heen om te controleren en kijk op bv tweakers.net bij de pricewatch, kieskeurig. de meeste van die oplichters vallen daar snel door de mand.
bij www.gloi.nl staat echter
This account has been suspended.
Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources.
Ja, ook een canon eos 350 d bestelt. En inderdaad eerst mooi bericht terug en nu ... onbereikbaar en geld al lang overgemaakt. Heeft aangifte bij de politie wel zin ?
Eerst aangifte doen bij de politie en dan door naar de cursus "hoe leer ik minder gierig te zijn, of waarom zou je een (schijnbaar) goedkoop item kopen bij een website die niemand kent en die nog geen enkele geschiedenis heeft"