LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Opgelicht Marktplaats door Veilingen.nl
Opgelicht Marktplaats door Veilingen.nl
Via Marktplaats 2 authentieke Chanel tassen gekocht bij verkoper Veilingen.nl
Meerdere malen terugkoppeling gekregen en overleg gehad over de authenticiteit. Stonden meerdere items te koop, verkoper was al drie jaar betrouwbare gebruiker van MP en ook de ervaringen waren goed.
Koop gesloten en betaald. En toen begonnen de berichten online te veranderen. Ervaringen werden slechter en opeens werden alle advertenties verwijderd. Toen ik daarnaar vroeg was het antwoord dat de veiling afgelopen was. En dat de tassen verstuurd werden. Heb ook een track en trace code gekregen en gisteren 1 tas ontvangen.. die was dus nep.
Nu geen reacties meer op mijn vragen en als ik de naam icm het rekeningnummer Google kom ik op een bericht dat hij ook op catawiki actief is geweest.
Ik heb aangifte gedaan bij de politie maar ik vrees dat ik naar mijn geld, 1400 euro, kan fluiten...
Meerdere malen terugkoppeling gekregen en overleg gehad over de authenticiteit. Stonden meerdere items te koop, verkoper was al drie jaar betrouwbare gebruiker van MP en ook de ervaringen waren goed.
Koop gesloten en betaald. En toen begonnen de berichten online te veranderen. Ervaringen werden slechter en opeens werden alle advertenties verwijderd. Toen ik daarnaar vroeg was het antwoord dat de veiling afgelopen was. En dat de tassen verstuurd werden. Heb ook een track en trace code gekregen en gisteren 1 tas ontvangen.. die was dus nep.
Nu geen reacties meer op mijn vragen en als ik de naam icm het rekeningnummer Google kom ik op een bericht dat hij ook op catawiki actief is geweest.
Ik heb aangifte gedaan bij de politie maar ik vrees dat ik naar mijn geld, 1400 euro, kan fluiten...
-
Re: Opgelicht Marktplaats door Veilingen.nl
Vrees het ook.KirstKE schreef: ↑30 nov 2018 19:16Via Marktplaats 2 authentieke Chanel tassen gekocht bij verkoper Veilingen.nl
De site www.veilingen.nl is niet actief en veelal zegt het aantal jaren actief op Markplaats weinig over de betrouwbaarheid. Marktplaats geeft veel advies hoe je oplichting kunt voorkomen, maar helaas vergeten mensen dit als ze denken dat ze extreem goedkoop een Chanel tas kunnen krijgen.
Is € 1.400,00 “extreem goedkoop”?
Theotrucker
vindt dit leuk
-
Ik heb een vrouwelijke klant die tassen heeft van over de €10.000,-
Dat ik daar ook elke keer mijn multifunctionele rode Wibra-tas-van-tyvek naast zet vindt ze erger dan een stel vandalen die haar Beierse wagen zouden slopen.
Ieder zijn afwijking, zullen we maar zeggen....
Theotrucker
vindt dit leuk
-
3 jaren betrouwbaar kan een slapende adres zijn en na 1 aanbieding en verkocht aan je familie en dan pas bedrijf starten....
Dus die 3 jaren is niets, gewoon tijdig voldoende gebruikersnamen aanvragen, en er zijn ook mensen die dat te koop aanbieden.
Omdat oude adressen geld waard zijn kan ik mijn nu 9 jaren oude goed doorverkopen.
Helaas is het bieden op merkproducten een risico en afhalen is beste, niets betalen, gewoon contant en afhalen en bij nep of niet leveren gewoon weglopen.
Dus die 3 jaren is niets, gewoon tijdig voldoende gebruikersnamen aanvragen, en er zijn ook mensen die dat te koop aanbieden.
Omdat oude adressen geld waard zijn kan ik mijn nu 9 jaren oude goed doorverkopen.
Helaas is het bieden op merkproducten een risico en afhalen is beste, niets betalen, gewoon contant en afhalen en bij nep of niet leveren gewoon weglopen.
-
Stofzuiger.nl?
Waarom niet gebruik gemaakt van gelijk oversteken ?