LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] opgelicht
opgelicht
Wehkamp zijn oplichters
Ik betaal een schuld van iemand anders af
Wehkamp heeft spullen geleverd op 2 adressen in Zeeland
Ik heb daar nooit gewoond wat ik ook aan getoond heb
Ik heb ook aangifte gedaan maar die mensen zijn nooit door de politie verhoort
Ik heb ook bij een advocaat geweest maar Wehkamp heeft zo gezegd geen bewijzen dat het daar is geleverd
Wat puur onzin is natuurlijk zij weten het wel
Waarom staan die adressen dan op de papieren van Wehkamp
Het bedrag van de schuld is betaald maar de rente is veel meer dan het bedrag zelf
Ik weet niet meer wat ik er nog aan kan doen verders
Het is toch te gek dat je bewijs heb dat het niet op mijn adres staat en dat ik het toch moet betalen
Ze hebben gewoon beslaggelecht
Dus ben machteloos
Ik heb ook bij een advocaat geweest maar Wehkamp heeft zo gezegd geen bewijzen dat het daar is geleverd
Het bedrag van de schuld is betaald maar de rente is veel meer dan het bedrag zelf
Het is toch te gek dat je bewijs heb dat het niet op mijn adres staat en dat ik het toch moet betalen
Dus ben machteloos
-
Re: opgelicht
Je bent wel gek als je ook maar 1 euro betaald voor schuld die niet van jouw iscuba schreef:Het bedrag van de schuld is betaald maar de rente is veel meer dan het bedrag zelf
-
Voor jaren geleden is mij hetzelfde overkomen, alleen bij Neckermann. Ook Neckermann had geen boodschap aan mijn telefoontjes. Heb toen de DAS ingeschakeld en de mededeling gedaan dat ik in ieder geval , wanneer dit niet naar behoren zou worden opgelost, ik er een rechtszaak van zou laten maken. Wehkamp kan zonder meer uitsluitsel geven van wat en wanneer , waar is afgeleverd. Zolang U met bewijs komt dat u niet op deze adressen heeft gewoond, kunnen zij u ook niet dwingen tot betalen. Ik hoop dat dit u een beetje heeft kunnen helpen.
Met vriendelijke groet Frank
Met vriendelijke groet Frank
Je bent bij een advokaat geweest en hij of zij heeft je aangeraden omcuba schreef:Wehkamp zijn oplichters
Dus ben machteloos
toch maar te betalen of zo ?
Ik had er geen euro aan betaald !
Maar nu je wel al betaald hebt denk ik dat je er nog weinig aan kan doen.
TS betaalt ook niet vrijwillig natuurlijk, maar schrijft dat er beslaggelegd is, loonbeslag waarschijnlijk. Ga dat maar eens aanvechten als je de weg in juristenland niet kent.
-
Op de eerste plaats wil ik namens wehkamp.nl excuses aanbieden voor deze gang van zaken. Graag wil ik voor u bemiddelen in deze zaak. Indien u van dit aanbod gebruik wilt maken, dan verzoek ik u uw contactgegevens ( klantnummer of naam en adresgegevens ) naar mij te mailen: [email protected]
Ik heb een telefoontje van wehkamp gehad
Nu het volgende is dat wehkamp de zaak aan lindorff heeft verkocht
Wehkamp heeft zelf niets meer van deze zaak ,zij kunnen het ook niet meer na kijken
dus ikwacht nu op telefoon van Lindorff
Wehkamp heeft zelf niets meer van deze zaak ,zij kunnen het ook niet meer na kijken
het is nu einde van het jaarcuba schreef:Ik heb een telefoontje van wehkamp gehad
En lindorff heef tot nu toe niets laten weten ik word ook telkens afgescheept
Heb nu een nieuwe advocaat genomen ik heb nooit in zeeland gewoons heb bewijs en ik wil de zaak verder openbaar maken via de media
Het is te gek voor woorden dat je gewoon alles moet betalen .Ik wil me geld terug hoe dan ook
wie heeft de spullen besteld dan? ben je dat zelf geweest of ook dat niet?
Je moet dan toch bericht hebben gehad van beslaglegging, een vonnis van de rechter, dagvaarding enz. enz. ? Als het niet terecht is/was, zijn er toch mogelijkheden om er tegen in te gaan?cuba schreef:het is nu einde van het jaarcuba schreef:Ik heb een telefoontje van wehkamp gehad
En lindorff heef tot nu toe niets laten weten ik word ook telkens afgescheept
Heb nu een nieuwe advocaat genomen ik heb nooit in zeeland gewoons heb bewijs en ik wil de zaak verder openbaar maken via de media
Het is te gek voor woorden dat je gewoon alles moet betalen .Ik wil me geld terug hoe dan ook
-
In 2000 heb ik mijn gegevens bij Wehkamp laten blokkeren omdat ik een buurvrouw had die blijkbaar mijn huis opnieuw wilde inrichten en mij een metamorfose wou geven (helaas wel op mijn eigen kosten).
Zal het niet waar zijn dat er in 2010 een gerechtsdeurwaarder voor mijn neus staat die mijn spullen in beslag komt nemen voor bestellingen uit 2009/2010.
Deze zouden op afbetaling zijn gekocht.
Ik heb de deurwaarder uitgelegd dat ik geen schuld bij Wehkamp heb en ook niet kan hebben want mijn gegevens zijn daar geblokkeerd.
Hij heeft dit nagevraagd bij hun en het bleek inderdaad zo te zijn.
Ook konden ze niet vertellen wat ik dan besteld had.
Ik heb niets meer vernomen van de deurwaarder maar wel een BKR registratie die me de rest van de mijn leven gaat achtervolgen....
Loop er nu tegen aan met het verkrijgen (proberen) van een hypotheek.
Zal het niet waar zijn dat er in 2010 een gerechtsdeurwaarder voor mijn neus staat die mijn spullen in beslag komt nemen voor bestellingen uit 2009/2010.
Deze zouden op afbetaling zijn gekocht.
Ik heb de deurwaarder uitgelegd dat ik geen schuld bij Wehkamp heb en ook niet kan hebben want mijn gegevens zijn daar geblokkeerd.
Hij heeft dit nagevraagd bij hun en het bleek inderdaad zo te zijn.
Ook konden ze niet vertellen wat ik dan besteld had.
Ik heb niets meer vernomen van de deurwaarder maar wel een BKR registratie die me de rest van de mijn leven gaat achtervolgen....
Loop er nu tegen aan met het verkrijgen (proberen) van een hypotheek.
-
Hallo hebikweer2013,
Op de eerste plaats wil ik namens wehkamp.nl excuses aanbieden voor deze gang van zaken. Graag wil ik voor u bemiddelen in deze zaak om te kijken of ik u verder kan helpen. Indien u van dit aanbod gebruik wilt maken, dan verzoek ik u uw contactgegevens ( klantnummer of naam en adresgegevens en eventueel het forum waarop u uw klacht kenbaar heeft gemaakt ) naar mij te mailen: [email protected].
Op de eerste plaats wil ik namens wehkamp.nl excuses aanbieden voor deze gang van zaken. Graag wil ik voor u bemiddelen in deze zaak om te kijken of ik u verder kan helpen. Indien u van dit aanbod gebruik wilt maken, dan verzoek ik u uw contactgegevens ( klantnummer of naam en adresgegevens en eventueel het forum waarop u uw klacht kenbaar heeft gemaakt ) naar mij te mailen: [email protected].
-
En waarom zou dat nu opeens wel kunnen?
De zaak is al voor de rechter geweest in 2010..
En ik heb geen klantnummer want ik ben geen klant..Nooit geweest ook en wil ik ook niet.
De zaak is al voor de rechter geweest in 2010..
En ik heb geen klantnummer want ik ben geen klant..Nooit geweest ook en wil ik ook niet.
En waar staat nu wat Wehkamp heeft gedaan qua oplichterij?cuba schreef:Wehkamp zijn oplichters
Dus ben machteloos