LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opgelicht via bedrijf Goed Leven Euroshopping te Weert

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
SheWolf78

Opgelicht via bedrijf Goed Leven Euroshopping te Weert

Ongelezen bericht door SheWolf78 »

Ik kreeg een brief binnen met daarin de vraag of ik maar even een bedrag aan Euroshopping wilde overmaken. Ik meteen bellen natuurlijk van HUH wat is er aan de hand ik heb bij jullie niets besteld en ken jullie bedrijf niet eens. Ja zeiden ze je hebt een pakketje aangenomen op je eigen adres en daar moet je voor betalen. Ik gevraagd naar de barcode van TPG post. Ik de TPG gebeld en gevraagd van is het waar en bla bla en is het inderdaad bij mij afgeleverd. Aangezien ik alleen hier woon tjah kan niemand anders iets aannemen. De TPG post verzekerde mij dat het een echt pakketje was, maar dat het een burenbelevering was. Dus idd ik heb zelf niets ontvangen. Aangezien ik mijn buren goed ken en die ook wel af leveren als ze iets in mijn naam in ontvangst nemen heb ik niets ontvagen... Toch verzoekt Goed Leven elke keer weer dat ik moet betalen of anders bla bla. En het onderzoek bij hun loopt nog. Jah raar maar waar ik heb na 1 telefoontje uitslag dat het een burenbelevering is en hun wachten al een maand op TPG post voor verheldering. Ik betaal dus echt niets aan een bedrijf wat ik niet ken en waar ik niets heb besteld.

Heeft er iemand ook last van dit debiele bedrijf Goed Leven Euroshopping????

SheWolf78

Re: Opgelicht via bedrijf Goed Leven Euroshopping te Weert

Wie o wie heeft hier ook last van en kan mij verder helpen dit af te handelen want word onpasselijk van die facturen en aanmaningskosten die ze mij maar blijven sturen terwijl ik niets heb besteld...

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ongevraagde toezending hoeft u niet te betalen. Laat dat bedrijf maar bewijzen dat u iets hebt besteld.

Gast

Ben het met bovenstaande gast eens.

Het is heel simpel: wie iets beweert, dient die bewering te bewijzen. Zij beweren dat u, dan wel uw buren iets hebben ontvangen. Nou, dan moet er via die barcode toch een bewijs van zijn dat het is afgeleverd?

Wanneer ze dat niet eens kunnen aantonen, is het gewoon oplichterij. Niet op ingaan, sommeer ze desnoods, dat ze u binnen 24 uur het bewijs leveren dat u iets heeft besteld, en dat u er anders vanuit gaat dat een en ander op een misverstand berust.

SheWolf78

Jah als je eens wist hoevaak ik hun daar al wel niet voor gebeld heb dat het niet klopt en dat de TPG post zegt dat het een burenbelevering is bla bla waar dus Goed Leven op zegt van jah we zijn nog met het schrijftelijk onderzoek bezig. Pas 5 weken zijn ze daar mee bezig. Ondertussen krijg ik de bestelbon thuisgestuurd met MIJN handtekening erop en mijn voornaam en geboortedatum. Ik weer bellen kap nou eens met dingen sturen want ik heb NIETS besteld bij jullie. Waarop ze zeggen jah maar ons onderzoek loopt nog en u moet betalen. Tot ik gisteren een brief van een incassobureau kreeg met het vriendelijke verzoek of ik even 150 euro zoveel wilde betalen. Oorspronkelijke bedrag zou 64 euro en centen zijn. Ik incassobureau gebeld dat ik helemaal niets betaal en dat ze het mogen proberen om hier aan de deur te komen!! En als het incassobureau niet uit zou kijken ik een hun een schadeclaim aan hun broek zou hangen... Tot op heden nog steeds niets gehoord van Goed Leven en wel nog naar gebeld maar ze hebben alles uit handen gegeven dus zeggen mij niets meer toe en moet nu alles maar regelen via het incassobureau. Jah daag dus he. Ik neem met niemand geen contact meer op ze zoeken het maar uit daar.... Nog 1 dreigement van dat incassobureau en ik ga gewoon maatregelen treffen... Ben geen kleine gek natuurlijk ;-)

Gast

Ik vraag me alleen af: staat daar jouw handtekening, geboortedam en voornaam op?

Van twee gegevens kan ik me nog voorstellen dat ze die elders vandaan hebben, maar een handtekening? die kunnen ze theoretisch ook ergens vandaan hebben gehaald, dus daag ze bij een volgende keer dat ze contact opnemen (dat zullen ze ongetwijfeld doen) uit, om te bewijzen dat de handtekening authentiek is, laat ze je de originele opdrachtbon zien.

Wanneer zij in hun recht staan, kunnen ze die tonen. Zo niet, stuur ze een brief, waarin je aankondigt dat je het gaat aankaarten bij onder andere RADAR, of bijvoorbeeld de Consumentenbond.

De laatsten zullen je echter een standaard advies geven, dat je altijd geld gaat kosten (aangetekende brief, onder andere). Dus ik zou voor RADAR kiezen, en ze intussen laten weten dat je niet bang voor ze bent. Je moet echter 1 ding voor ogen houden: je moet absoluut zeker weten dat jij niets hebt getekend. Ook al tonen ze een verklaring met daarop, naar hun zeggen, jouw handtekening: ze moeten nog altijd aantonen dat jij die hebt gezet, en dat ze niet ergens van is gekopieerd.

als je

Ongelezen bericht door als je »

maar dat het een burenbelevering was
Als je dit zwart op wit hebt is er al niets aan de hand want er is NIET bij jou afgeleverd ! en daar ben jij NIET verantwoordelijk voor !

Gast

ik ben het met als je eens. Om het simpele feit dat een leverancier je niet kan verplichten thuis te blijven omdat er toevallig een pakje van hen onderweg is, waar jij niets van weet. Het is gewoon hun eigen probleem.

gijs1991

Ongelezen bericht door gijs1991 »

goedendag iedereen die ook problemen heeft met goed leven met euroshopping.\
ik heb hier het telefoon nummer weten te achterhalen 0800-0228928

maak ze maar helemaal gek!!!

ik hoop hier veel mensen mee geholpen te hebben

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Uhm- Gijs .

de laatste bijdrage op dit topic is van 05 feb 2005 16:35 ...
en 8 jaar later kom je hier mee?

Fleurtjuh666

Ongelezen bericht door Fleurtjuh666 »

gijs1991

Sterker nog, hij/zij heeft er speciaal een account voor aangemaakt :lol:

Gesloten