LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oplichting aquariumwinkel.nl loopt blijkbaar nog steeds.

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
zuurrijder

Oplichting aquariumwinkel.nl loopt blijkbaar nog steeds.

Ongelezen bericht door zuurrijder »

Beste aquarianen, was ik maar zo verstandig geweest alvorens mijn bestelling te plaatsen, aquariumwinkel.nl te Google op negatieve feedback want dan was ik mijn hardverdiende centjes niet kwijt geweest. Blijkbaar lopen de oplichtingspraktijken van deze charlatan nog steeds door. Op 15 januari voor 65 euro aan produkten besteld en vervolgens nooit meer iets vernomen. Telefonisch, per post of e-mail niet bereikbaar. Beste mensen bestel hier niets want je bent je geld GEGARANDEERD kwijt.

Denk je van: maar ik wil het produkt toch zo graag hebben en ach mij overkomt zoiets niet, dan is het wellicht beter om je geld te storten op de rekening van een goed doel. Want ook dan ben je kwijt maar dan wordt er in ieder geval nog iets goeds mee gedaan.

MVG ZuuR

Cr@m

Re: Oplichting aquariumwinkel.nl loopt blijkbaar nog steeds.

Ongelezen bericht door Cr@m »

Kan wel een maand of 3 duren voordat je je spullen hebt. Heb op div. aquaria forum al verschillende verhalen gelezen over deze shop. Blijkbaar levert hij wel maar of het duurt vreselijk lang of het zijn de verkeerde spullen.

Succes ermee.

pvanbaak

Re: Oplichting aquariumwinkel.nl loopt blijkbaar nog steeds.

Ongelezen bericht door pvanbaak »

Heb eenzelfde ervaring en met mij velen als ik de diverse forums bekijk (had ik eerder moeten doen)
Dagelijks gemailed en geen reaktie .
gebeld , antwoordapparaat en u wordt teruggebeld , niet dus .
Geschreven , geen reaktie.
Ga nu laatste mail waarbij ik hem in gebreke stel met gezonden brief en bestellijst faxen.
Heb deze mail ook naar VARA Kassa doorgestuurd , hier staat ook een incassoburo vermeld.
De organisatie waarbij hij aangesloten zou zijn zegt niets te weten en geprobeerd hem daar op aan te spreken maar ook deze krijgen geen gehoor.
Beste is als niet lukt aangifte doen bij politie en daarna incasso of RB.

Groeten en sterkte
PvB

Gesloten