LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] oplichting Gesp-Media/Gratiskados Vriezenveen

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
almereman

oplichting Gesp-Media/Gratiskados Vriezenveen

Ongelezen bericht door almereman »

hallo iedereen,

Ik heb nu al twee weken lang contact proberen te leggen met Gesp-Media waar Gratiskados een onderdeel van is. Ik heb op 23 maart 2006 een antenne booster besteld en ik ben op een wachtlijst geplaatst voor een HP laptop. Tot op de dag van vandaag, woensdag 16 januari 2008, heb ik de laptop nog steeds niet mogen ontvangen. Op mijn e-mail berichten word door zowel Gesp-Media als door Gratiskados niet gereageerd en als ik bel dan krijg ik de oppas aan de lijn die de hoorn meteen weer op de haak gooit.

Graag wil ik zoveel mogelijk mensen verzamelen die hetzelfde probleem met dit bedrijf hebben. Ik wil voorstellen om dan een brief namens iedereen te schrijven en het bedrijf te dwingen tot het overhandigen van de beloofte kado's danwel het cash-bedrag die gelijk is aan het kado, in mijn geval een HP laptop van 800 euro. Mocht dit niet helpen dan kan er een civiele rechtzaak begonnen worden tegen Gesp-Media/Gratiskados. Hoe meer mensen er zijn hoe groter de kans van slagen.

Als iemand een beter idee heeft laat het mij dan weten. Ik ben al bij de politie geweest hier in Almere en ik kan aangifte doen tegen Gesp-Media omdat ook de politie denkt aan oplichting.

Het adres van Gesp-Media/Gratiskados is:

GESP Media
HJ Meijersstraat 52
7671MH Vriezenveen
Tel: 0546 566 946
Fax: 0847 233 790
Email: [email protected]
KvK: 08.117.892 te Veluwe & Twente
BTW: 128.442.396.B01
Rabobank: 1035.76.827 te Vriezenveen

Laten we er met zijn allen voor zorgen dat er niemand meer iets besteld bij Gesp-Media danwel Gratiskados en laten we er voor zorgen dat soortgelijke websites als www.gratiskados.nl in nederland verdwijnt en dat men hun duistere praktijken niet meer kunnen uitoefenen.

Groeten,

Dick van Tongeren
Almere

Marijke2711

Re: oplichting Gesp-Media/Gratiskados Vriezenveen

Ongelezen bericht door Marijke2711 »

Dick, dit lijkt op een piramide achtige verkoop. Je moet eerst klanten werven voordat jij omhoog geplaatst wordt. Hebben ze ook aangegeven hoeveel klanten er eerst moesten komen voordat jij je laptop ontvangt?

hesternikki

Re: oplichting Gesp-Media/Gratiskados Vriezenveen

Ongelezen bericht door hesternikki »

Ik wacht ook al meer dan twee jaar op een samsung Lady Phone, maar ik zie dat de website inmiddels uit de lucht is... Ik neem aan dat de vogel inmiddels gevlogen is?

Gesloten