Op mijn klacht via het contactformulier hebben ze nooit gereageerd. Het is goed dat ik gekozen heb om te betalen via acceptgiro, maar op mijn bestelstatus van Otta staat wel dat ik hen nog geld verschuldigd ben.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Otto zendt de goederen niet
Otto zendt de goederen niet
Ik heb mid november ook iets besteld bij Otto, omdat ze een actie hadden van 15 euro korting en geen verzendkosten. De truien heb ik nooit binnengekregen. Het zou verstuurd zijn, maar als ik kijk naar de Track&Trace dan is het pakketje alleen geregistreerd, nooit verzonden. Na een paar dagen stond er op de status van de website van Otto dat ik de truien retour zou hebben gestuurd. Niet dus.
Op mijn klacht via het contactformulier hebben ze nooit gereageerd. Het is goed dat ik gekozen heb om te betalen via acceptgiro, maar op mijn bestelstatus van Otta staat wel dat ik hen nog geld verschuldigd ben.
Re: Otto zendt de goederen niet
Maak een screenshot of kopietje van dat wat bij Track & Trace staat en bewaar at goed, voor het geval dat.
Je status bij Otto zal 1 dezer dagen wel wijzigen.
Idd verstandig dat je voor de acceptgiro gekozen hebt, als die mogelijkheid er is, zeker gebruik van maken.
Je status bij Otto zal 1 dezer dagen wel wijzigen.
Idd verstandig dat je voor de acceptgiro gekozen hebt, als die mogelijkheid er is, zeker gebruik van maken.