LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pakket voor getekend maar niet door mij....

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
ingridje

Pakket voor getekend maar niet door mij....

Ongelezen bericht door ingridje »

Via een webwinkel iets besteld, is volgens postnl tractrace voor getekend en bezorgd. Maar niet bij mij en door mij getekend.
Webwinkel navraag gedaan bij postnl en die geeft aan dat de bezorger wel heeft afgeleverd....(ik woon in een huis en de buren weten ook van niets)
Maar ja nu is het een ja/ nee spel geworden met de webwinkel en postnl....
Op welke oplossing kan ik rekenen ? Of is het om zo maar even te zeggen...pech voor mij ?

wilhelmima1

Re: Pakket voor getekend maar niet door mij....

Ongelezen bericht door wilhelmima1 »

laat ze maar de handtekening zien voor ontvangst.
U weet zelf wel of het de juiste is.

ingridje

Die is te zien op tractrace
....zo kon ik zien dat ik het niet geweest ben.

Brahms

Ongelezen bericht door Brahms »

ingridje schreef:zo kon ik zien dat ik het niet geweest ben.
Maar je kon je dat toch hopelijk ook nog herinneren, buiten de handtekening om.
Anders zou het nog zomaar kunnen dat je getekend hebt met een "handtekening",welke niet de jouwe was.

Verder al bij je evt. huisgenoten navraag gedaan. Zal niet de eerste keer zijn dat iemand anders uit een gezin tekent en helemaal het pakketje daarna vergeet.

ingridje

Ja wellicht niet helemaal duidelijk omschreven. Maar die dag en tijd van afleveren is hier niemand geweest. Mijn man was werken en verder was er niemand thuis.de getekende initialen komt zeker niet overeen met die van mij.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Het is gebruikelijk dat de pakketbezorger zelf tekent voor het pakket. Op http://www.klachtenkompas.nl > Postnl komt deze klacht regelmatig voorbij. Ik heb zelf ook wel eens een Postnl pakket ontvangen. Tekenen was niet nodig. Toen ik op tracktrace controleerde bleek er wel een handtekening te staan die niet van mij was.

Aan topicstarter: leg de sitatie uit aan de verkoper want die is verantwoordelijk voor de levering. Als de webwinkel is aangesloten bij www.thuiswinkel.org kunt u daar een klacht indienen. Heeft u met creditcard betaald dan kunt u een klacht indienen bij uw creditcardverstrekker.

Gesloten