LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pakketje weg...

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
PBDreamer

Pakketje weg...

Ongelezen bericht door PBDreamer »

Bij mij is keurig een pakketje opgehaald maar daarna is het nergens meer terug te vinden dus ook niet bij de geadresseerde..

De geadresseerde (Wehkamp) zegt het uit te zoeken maar ik vraag me toch af of ik dit heb aan te geven bij de politie.

Dat bezorgen op niet afgesproken tijden gebeurd bij mij met meer dan regelmaat...

AD

calastra

Re: Pakketje weg...

Ongelezen bericht door calastra »

als het goed is heb je een bewijsje ontvangen toen het pakket bij je werd opgehaald. Verder is mijn ervaring met Wehkamp dat ze een goede klachtenafhandeling hebben, misschien dat je dit keer een verkeerde aan de lijn hebt gehad?
Probeer anders een email te sturen met je probleem, en laat wehkamp een onderzoek instellen naar de "afhaalopdracht" meestal komt het dan wel boven water.
Ging het om een groot iets of b.v een zak met kleding?
Want je moet er zelf voor zorgen dat de verpakking goed dicht zit als je het mee geeft.

succes!!!

Gesloten