LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Panda Security : Niet goed maar ook geen geld terug!

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
copaco

Panda Security : Niet goed maar ook geen geld terug!

Ongelezen bericht door copaco »

Ik wilde de bestaande Panda Antivirus Software op mijn dochters computer verlengen. heb via de internet shop de verlenging gekocht, echter de instalatie lukt niet omdat op de een of andere manier de nieuwe versie onderdelen van de bestaande versie niet 100% verwijdert. Van alles geprobeerd, ook met behulp van customer service maar de meldig blijft bestaan. Ze bieden aan de computer Remote over te nemen, maar ik laat niet zomaar mijn computer door een onbekende over nemen , dus dat wil ik niet.
Uiteindelijk heb ik mijn geld terug gevraagd. Toen kreeg ik te horen : "jammer voor je maar dat kan niet volgens de kleine lettertjes". Dus 50 euro kwijt en verdere correspondentie wordt niet meet beantwoord door Panda. Wat moet je hier nu mee?

Rim69

Re: Panda Security : Niet goed maar ook geen geld terug!

Ongelezen bericht door Rim69 »

Gewoon beter opletten. Bij software krijg je nooit je geld terug.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

copaco schreef:Ik wilde de bestaande Panda Antivirus Software op mijn dochters computer verlengen. heb via de internet shop de verlenging gekocht, echter de instalatie lukt niet omdat op de een of andere manier de nieuwe versie onderdelen van de bestaande versie niet 100% verwijdert. Van alles geprobeerd, ook met behulp van customer service maar de meldig blijft bestaan. Ze bieden aan de computer Remote over te nemen, maar ik laat niet zomaar mijn computer door een onbekende over nemen , dus dat wil ik niet.
Uiteindelijk heb ik mijn geld terug gevraagd. Toen kreeg ik te horen : "jammer voor je maar dat kan niet volgens de kleine lettertjes". Dus 50 euro kwijt en verdere correspondentie wordt niet meet beantwoord door Panda. Wat moet je hier nu mee?
Als het verzoek tot overname gebeurd op je eigen verzoek, nadat jij zélf met Panda contact hebt gezocht, kan daar weinig meer mee mis gaan. Die verbinding is beveiligd, en jij kan live meekijken met wat ze aan het doen zijn. Als jij dat weigert, tsja dan houdt het voor hen ook op.

Jefdus

Ongelezen bericht door Jefdus »

Even iemand naar laten kijken die wel verstand van computers heeft. Zo moeilijk is het niet om handmatig de onderdelen van de oude installatie te verwijderen...

Gesloten