LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Parfumsupply. Wie kent dit bedrijf???

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
cindy1973

Parfumsupply. Wie kent dit bedrijf???

Ongelezen bericht door cindy1973 »

Wie is er bekend met parfumsupply??
en wat zijn je ervaringen??

Ik heb op 26-12-2010 een bestelling gedaan, waarvan na verschillende keren mailen, en na veel langere leveringstijd slechts de helft van de bestelling geleverd is. De site ziet er super uit en lijkt betrouwbaar door safepay en keurmerk. in OVER ONS staat genoteerd dat zij van ma -vr van 9.00-17.00 bereikbaar zijn telefonisch. Echter telefonisch zijn ze nooit bereikbaar. Op al mijn mails heb ik slechts 1 x antwoord gehad. Er zou een storing zijn geweest en de bestel gegevens zouden verloren gegaan zijn. Zij waren bezig deze terug te zetten op de server. Maar in contact komen met de eigenaar is bijna onmogelijk.
Van de week heb ik een aangetekende brief gestuurd om alsnog mijn besteld en betaald parfum te krijgen. Wie weet raad?? gr cindy

cindy1973

Re: Parfumsupply. Wie kent dit bedrijf???

Ongelezen bericht door cindy1973 »

Toeval????

vandaag mail gehad dat het parfum niet leverbaar is en dat dat gemeld zou zijn.

vreemd niet bij mij .( enigste beantwoorde mail bewaard!!)

afijn , als het goed is , krijg ik dus mijn geld terug.

probleem voor mij opgelost.

gr cindy

kardiena

Re: Parfumsupply. Wie kent dit bedrijf???

Ongelezen bericht door kardiena »

Drie weken geleden iets besteld en met iDeal betaald.
Na 2 weken een mailtje ontvangen dat het met TNT verzonden zou zijn (zonder track- en tracenummer)
Nu nog steeds niets ontvangen. Parfumsupply reageert helemaal nergens op.
Ziet er naar uit dat ik kan fluiten naar mijn geld en bestelling.
Ik zou iedereen aanraden om niets bij parfumsupply te bestellen

Gesloten