Het is een wassen neus, het stelt niets voor en je hebt schijnveiligheid.
Ze verdienen waarschijnlijk aan de bedrijven die hen betalen voor een embleempje maar geven niet thuis bij problemen zoals bij Extreme Discount.
Dat bedrijf heeft jaren onder hun vlag geld kunnen verduisteren!!!!!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] PAS OP MET THUISWINKEL WAARBORG
-
Anouk 1967
-
Anouk 1967
Re: PAS OP MET THUISWINKEL WAARBORG
Onderstaande staat ook op hun site, echter zij wisten al een jaar van tevoren dat dit bedrijf de boel slecht op orde had gezien klachten die naar hen verstuurd zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Surseance van betaling, faillissement of beëindiging bedrijfsactiviteiten
De Geschillencommissie zal een geschil niet behandelen of de behandeling staken, indien aan de ondernemer surseance van betaling is verleend, deze in staat van faillissement is geraakt of zijn bedrijfsactiviteiten feitelijk heeft beëindigd, voordat een geschil door de commissie op de zitting is behandeld en een einduitspraak is gewezen.
Geen garantiefonds
Het Thuiswinkel Waarborg is géén “garantiefonds” voor financieel onvermogen waarop bijvoorbeeld in geval van surséance van betaling of faillissement van een aangesloten bedrijf aanspraak gemaakt kan worden
Surseance van betaling, faillissement of beëindiging bedrijfsactiviteiten
De Geschillencommissie zal een geschil niet behandelen of de behandeling staken, indien aan de ondernemer surseance van betaling is verleend, deze in staat van faillissement is geraakt of zijn bedrijfsactiviteiten feitelijk heeft beëindigd, voordat een geschil door de commissie op de zitting is behandeld en een einduitspraak is gewezen.
Geen garantiefonds
Het Thuiswinkel Waarborg is géén “garantiefonds” voor financieel onvermogen waarop bijvoorbeeld in geval van surséance van betaling of faillissement van een aangesloten bedrijf aanspraak gemaakt kan worden
Re: PAS OP MET THUISWINKEL WAARBORG
Het is toch wel redelijk schokkend, dat Extreme Discount, particulieren op haar internet winkel maanden lang voor de gek kan houden. Onschuldige particulieren kopen te goeder trouw producten, geld wordt geïncasseerd, en er worden geen goederen geleverd. Er lopen al maanden tientallen aangiftes bij de politie, allemaal hetzelfde verhaal, en alles zonder uitkomst.
Ook ik heb een product besteld twv circa EUR 110,-, een Sonicare tandenborstel. Geld is direct van mijn rekening geïncasseerd. Meerdere malen moeten nabellen, met excuus dat het product een levertijd had. Daarna nogmaals gebeld, het product werd niet meer geleverd, ze zouden geld terugstorten.
Nou mooi niks, nu is de website op uit de lucht, en internet staat vol van de blogs van gedupeerde klanten, die al maanden in de praktijk van deze internet oplichter zijn getrapt. Ik zal deze week ook aangifte doen bij de politie, maar mijn hoop is beperkt.
Extreme Discount, nou, Extreem Opgelicht!
Ook ik heb een product besteld twv circa EUR 110,-, een Sonicare tandenborstel. Geld is direct van mijn rekening geïncasseerd. Meerdere malen moeten nabellen, met excuus dat het product een levertijd had. Daarna nogmaals gebeld, het product werd niet meer geleverd, ze zouden geld terugstorten.
Nou mooi niks, nu is de website op uit de lucht, en internet staat vol van de blogs van gedupeerde klanten, die al maanden in de praktijk van deze internet oplichter zijn getrapt. Ik zal deze week ook aangifte doen bij de politie, maar mijn hoop is beperkt.
Extreme Discount, nou, Extreem Opgelicht!