Ik bestelde een refurbische Iphone bij Virus.nl begin mei.
De bestelling kwam te laat (en communicatie hierover bleef uit, waardoor ik uiteindelijk alleen via Twitter contact met ze kreeg) en de telefoon was niet wat ik wilde. dus. Officieel moest je eerst een meldingsformulier insturen als je een retour wilde zenden en een bevestiging krijgen, maar die bevestiging bleef uit waardoor ik hem toch maar in heb gestuurd om de termijn niet te overschrijden. netjes in de originele verpakking en verzekerd. Ik kreeg binnen twee dagen een creditnota waarop stond dat het betaalde bedrag van 215 euro binnen enkele dagen gestort zou worden. Dit is nu een maand geleden. Ik heb Virus.nl twee keer gemaild via hun algemene email, drie tweets geplaatst (daar reageerde ze eerder namelijk wel op), een mail naar de helpdesk en een formulier naar de klantenservice. Als je ze belt krijg je een bandje dat ze te druk zijn en of je dus de klantenservice wil mailen. Nergens reactie op en nog steeds mijn geld niet terug. Het lijkt een verantwoorde site en een goede winkel, maar TRAP ER NIET IN!
@VirusNL wanneer komt mijn geld nou eens terug?!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Pas op met webwinkel Virus.nl
Re: Pas op met webwinkel Virus.nl
[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]