Waarschuwing voor deze webwinkel
Ongeveer drie weken geleden heb ik bij PcFastFood.nl intern geheugen voor mijn laptop besteld, levertijd volgens de site 3-5 dagen.
Na een week heb ik een e-mailbericht gestuurd met de vraag om opheldering over de status van de bestelling: geen reactie.
Na drie weken heb opnieuw een e-mailbericht gestuurd met de annulering van de bestelling wegens niet nakoming van de overeenkomst door PcFastFood.nl, opnieuw geen reactie.
Telefonisch heb ik geprobeerd de helpdesk die - zo prijkt op de website - "niet bang voor lastige vragen" is, te bereiken, telefoon wordt niet opgenomen.
Het is een geluk bij een ongeluk dat ik onder rembours besteld had, anders was ik nu (zoals vele anderen) m'n geld ook nog kwijt geweest. Het lijkt een smerig zaakje dat niet deugt, ik raad iedereen dan ook af iets bij deze - na het zich nu laat aanzien - firma list en bedrog!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] PcFastFood.nl
-
rfthonissen
Re: PcFastFood.nl
Ik heb bij pcfastfood een bestelling geplaatst maar niets ontvangen.
Geen reaktie op mijn mail en telefonisch niet te bereiken.
Geen reaktie op mijn mail en telefonisch niet te bereiken.
-
gravedigger
Probeer dit eens Tel:074 250 45 40
-
rfthonissen
Meerdere keren gebeld naar tel. 074 250 45 40
Er wordt niet opgenomen!
Er wordt niet opgenomen!
-
rfthonissen
Inmiddels heb ik kontakt gehad met pcfastfood.
Na 1 maand is de conclusie, ze kunnen niet leveren!
Nu nog mijn geld zien terug te krijgen. Pcfastfood zou mij daarover terug bellen maar heeft dat tot nu toe niet gedaan.
Wordt vervolgd.
Na 1 maand is de conclusie, ze kunnen niet leveren!
Nu nog mijn geld zien terug te krijgen. Pcfastfood zou mij daarover terug bellen maar heeft dat tot nu toe niet gedaan.
Wordt vervolgd.