Laatst een nieuw scherm voor een tablet besteld bij Persianmods. Glas van de tablet lag aan barrels nadat die van de tafel was gevallen. Na ontvangst nieuw scherm bleek deze niet te passen. Ik heb mijn NAW gegevens in en op de envelop gedaan en de boel retour gestuurd. Omdat het gewoon door de brievenbus past heb ik er geen track & trace nummer van. Na bijna 4 weken maar eens gebeld wanneer ik het aankoopbedrag terug kreeg. Bleek dat ik een retourformulier had moeten invullen, had ik niet gezien kan gebeuren. Je raad het al, pakje nergens te vinden. Ik heb al tientallen pakjes verstuurd en ontvangen, en dat gaat nooit fout, en bij zo'n bedrijfje komt het niet aan . Ja ja. Ook een klacht gestuurd bij de rubriek klantenbeoordelingen van hun site, maar die controleren ze zelf en klachten filteren ze er dus gewoon uit.
Kortom, dat was dus eens maar nooit meer.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Persianmods.
Re: Persianmods.
Omdat het gewoon door de brievenbus past heb ik er geen track & trace nummer van
Al past het door de brievenbus kan je het beter aangetekend versturen.(hollandse zuinigheid)
Alvorens te retourneren eerst website/verkoper raadplegen staat duidelijk de retourprocedure omschreven.
Is toch grotendeels uw eigen schuld ( sorry niet het antwoord dat u wilt horen maar wel de realiteit)Kortom, dat was dus eens maar nooit meer
gr Henk
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 14 apr 2013 10:24
Re: Persianmods.
Henk, je hebt helemaal gelijk, gaat de volgende keer gewoon aangetekend de deur uit. Neemt niet weg dat het onbegrijpelijk is dat ze het pakje niet kunnen vinden. Het is geen bedrijf waar een paar honderd man werkt. Dat scherm ligt gewoon weer op de plank en wordt voor de tweede keer verkocht.
Re: Persianmods.
Of het ligt ergens bij een TNT sorteercentrum in een hoekje te verstoffen...