LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pimp je koffer

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Paulus1979

Pimp je koffer

Ongelezen bericht door Paulus1979 »

Hallo allemaal,

Zijn hier mensen die ervaring hebben met de webshop http://www.pimpjekoffer.nl?
Ik heb hier eind julli van dit jaar een bestelling van een laptopsticker gedaan.
Bij het plaatsen van de bestelling ging er iets mis met mijn internetverbinding, waardoor ik alles opnieuw moest doen.
Toen ik de tweede bestelling had afgerond, stond hij er ineens twee keer in.

Vanzelfsprekend heb ik alleen de tweede, volledig afgeronden bestelling betaald.
Ik heb echter tot op heden nog niets geleverd gekregen.
Als ik op de site inlog, zie ik de twee bestellingen staan met bij de eerste "In behandeling" en bij de tweede "Wacht op betaling".

Vervolgens heb ik meerdere malen via e-mail de situatie uitgelegd, aangegeven dat de eerste order mag komen te vervallen en gevraagd wanneer ik nu eindelijk mijn bestelling geleverd krijg.
Ook hierop heb ik geen enkele reactie mogen ontvangen.

Op google heb ik een mobiel telefoonnummer gevonden.
Dat heb ik gebeld en kwam toen uit bij een vrouw die aangaf dat de zaak niet meer van haar was. Ik heb toen een ander mobiel nummer gekregen.
Ook dat heb ik gebeld, maar daar kreeg ik de voicemail.
Deze heb ik ingesproken met het verzoek om contact met mij op te nemen, maar ook hierop heb ik totaal geen reactie gehad.

Uiteindelijk heb ik ook nog een keer een brief gestuurd met daarin nog een keer het hele verhaal, en de mededeling dat als er niets wordt geleverd, ik mijn geld terug wil, maar ook daarop geen reactie.

Graag hoor ik jullie ervaringen.

Met vriendelijke groeten,

Paul
Laatst gewijzigd door Paulus1979 op 15 okt 2010 22:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Guardian72
Contacteer:

Re: Pimp je koffer

Ongelezen bericht door Guardian72 »

via: https://www.sidn.nl/over-nl/whois/ eens gekeken.
Domeinnaam pimpjekoffer.nl
Status actief
Houder boudewijnhut.eu
Administratieve contactpersoon [email protected]
Boudewijnhut.eu is een site van een websitebouwer.

op http://www.pimpjekoffer.nl/service/about/ staat een adres.
Mischien daar eens een briefje aan sturen?

Of, stuur een mail aan "[email protected]" met als onderwerp 'vraag over partner worden'.

En doe alsof je een bedrijf bent, en uit je zorg over hun reputatie - en doe er een linkje naar hier bij :)

Peppet

Ongelezen bericht door Peppet »

Hallo,

Ook ik zit al 2 weken te op enige reactie van Pimp je koffer..
Op mails etc wordt niet gereageerd. Hierna ben ik gaan googlen en op deze site terecht gekomen.
Zit er aan te denken om ondanks het bedrag van 2 tientjes toch aangifte te doen tegen Pimp je koffer.

Groeten Cees

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Paulus1979

Als deze shop na 30 kalenderdagen nog niet geleverd heeft en ook niet de aankoopsom heeft teruggeboekt, dan is dit bedrijfje juridisch gezien in verzuim en zou je aangifte kunnen doen van oplichting.

Maxiem.

Paulus1979

Ik heb inmiddels nog een paar keer contact gezocht, via e-mail en op een mobiel nummer. Wederom geen enkele reactie.

Misschien dat aangifte toch wel een goed idee is.....

Cees, als je aangifte hebt gedaan, laat het eens weten.

Peppet

Ha Paulus,

Aangifte doen is vrij makkelijk.
https://www.mijnpolitiebureau.nl/b/efor ... 0107101901

Voor het terughalen van je geld moet je volgens mij contact met je bank opnemen.

Groeten Cees

eefjuh

Ongelezen bericht door eefjuh »

hoi andere gedupeerde

ik ben helaas ook 1 van jullie! ik heb ongeveer 3 weken geleden een laptopsticker besteld bij pimp je koffer en tot op de dag van vandaag niets ontvangen! ik heb ook al meerdere keren via de e-mail contact proberen te zoeken maar hier helaas niet van gehoord! Heeft een van jullie al aangifte gedaan....

groeten eefje

Peppet

Hallo Eefjuh,

Ik wilde het nog even afwachten en pimpje koffer het voordeel van de twijfel geven.
Maar ik ga eind deze week de aangifte opmaken.

Groeten Cees

Hess

Ongelezen bericht door Hess »

Ik reageer hier ook even op. Ben ook de dupe van Pimp my Suitcase/Pimp je koffer.
Ik wacht al sinds half september en heb geen hoop meer. Heb 3 x contact proberen te krijgen via dat 'webformulier' dat je onder 'contact' kunt invullen. Heel frustrerend is dat de enige reactie standaard onderstaand is.

Ga dit weekend dat internet formulier van de politie maar eens invullen en proberen het geld terug te krijgen....

===
Wij hebben uw bericht ontvangen en zullen wanneer nodig
zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Pimp je koffer

ghaylee

Ongelezen bericht door ghaylee »

Beste allemaal heb op de site van de kamer van koophandel gekeken en dit bedrijf is bij hun uitgeschreven.
Heb inmiddels contact gehad met de politie Rijmond n aangifte gedaan ben zo vrij geweest om een print van deze site mee te nemen.
zij hebben mij laten weten dat het nu erg belangrijk is voor jullie om ook zo snel mogenlijk aangifte te gaan doen bij een politie bureau bij jullie in de buurt zodat we er gezamenlijk werk van kunnen maken, en ons geld terug kunnen krijgen.
Bij mij gaat het maar om een klein bedrag maar vele kleine bedragen zijn bij elkaar veel!!!!!!
Ik ga ook nog een bericht naar google sturen zodat zij deze site uit hun lijsten gaan weren zodat er niet nog meer mensen gedupeerd raken.
laat me even weten hoe het jullie vergaat.

Paulus1979

Hallo allemaal,

Ik heb zojuist ook maar de stap gewacht om aangifte te doen.
Dat heb ik gedaan via het formulier internetoplichting:

https://www.mijnpolitiebureau.nl/b/efor ... 0107101901

Benieuwd wat daaruit komt.

Andere mensen ook al aangifte gedaan?

Ik hou jullie op de hoogte.

Groeten,

Paul

danieldaniel

Ongelezen bericht door danieldaniel »

Dag allemaal,

Ook ik heb na betaald te hebben voor een stikker nog niets ontvangen en de beloofde maximale wachttijd van 10 dagen is al lang verstreken.

Heb zojuist contact gehad met "de broer" van de eigenaar van pimp je koffer. Op de site kwam ik het adres tegen van pimp je koffer en heb er via de telefoongids het nummer bij gezocht:

Eigenaar= Geza Sarkany, Muidenstraat 11, 8304 EB Emmeloord, 0527-865402

Heb lang aan moeten houden met bellen totdat er iemand opnam. Op de vraag of ik sprak met de eigenaar van pimp je koffer werd dus geanwoord te spreken met de broer van........deze broer zei dat de eigenaar erg druk is..bla bla...en verdere navraag leerde dat de eigenaar in de middag meestal bereikbaar is....

mijn telefoonnummer is opgeschreven en ik zal worden teruggebeld....ik wacht af....heb de beste man wel verteld dat de zaak van broer al op de tros radar site staat......en dat er klachten aan gaan komen...ik woon vlakbij Emmeloord...desnoods kachel ik erheen om mijn sticker op te gaan halen...

Greetz

supersonicsuus

Ongelezen bericht door supersonicsuus »

Ik heb in juni 2 stickers besteld. Werd niets geleverd en op mail werd niet gereageerd. Googlen leverde alleen adres op in Emmeloord en naam eigenaar. Na klacht bij Multipay (waar ik 45 euro naar had overgemaakt) werd ik door hen doorverbonden met eigenaar. Die had plausibel verhaal dat er serverproblemen waren waardoor er bestellingen waren verdwenen. Duizend excuses en ik mocht kiezen óf geld terug óf nieuwe stickers. Ik koos het laatste (stom!) en mocht ook een gratis nieuwe sticker bestellen. Dit werd via email bevestigd en toen bleef het stil... heel lang, ook na talloze nieuwe mails van mijn kant. Ik ga nu het internetaangifteformulier invullen!

Pimp je koffer

Ongelezen bericht door Pimp je koffer »

Geachte klanten,

Aller eerst willen wij voorop stellen dat wij uw bezorgdheid en woede volkomen begrijpen. Bij Pimp je koffer hebben wij in het verleden honderden klanten bediend die tevreden waren over de geleverde kwaliteit.

Ik begrijp ook dat u daar niets aan heeft op dit moment. Maar van oplichterij is totaal geen sprake.

Door een aantal interne storingen zijn de alle bestanden van onze stickers verloren gegaan. Al het mogelijk is geprobeerd om deze terug krijgen maar tot onze spijt is dat niet gelukt. Dit houdt in dat de door u bestelde afbeelding als koffer of laptop sticker niet meer geleverd kan worden!

Vanuit onze optiek zijn er twee oplossingen mogelijk:

1 * U krijgt u het volledige bedrag retour gestort
2 * U stuurt een eigen persoonlijke foto of afbeelding in, die wij voor u afdrukken als koffer of laptop sticker.

De levertijd na het toesturen van de eigen afbeelding bedraagt maximaal 10 werkdagen!

Graag horen wij van u waar uw voorkeur naar uit gaat. U kunt dit ons kenbaar maken door te mailen naar [email protected]

Noteer aub uw NAW gegevens, telefoonnummer en ordernummer. Zodat u zo snel mogelijk uw geld terug heeft of uw eigen unieke afbeelding als laptop of koffer sticker in huis heeft. Wanneer u uw telefoonnummer in de mail vermeld nemen wij dezelfde dag nog contact met u op!

Met vriendelijke groet,

Team Pimp je koffer

U kunt ons telefonisch bereiken op 06 4875 3190
of via [email protected] / [email protected]

Paulus1979

Hallo allemaal,

Ik heb via e-mail gereageerd op de mail die Pimp je koffer mij heeft gestuurd heeft en aangegeven dat ik graag het aankoopbedrag teruggestort wil hebben.

Vandaag heb ik via e-mail een bevestiging ontvangen dat het vandaag is afgehandeld en dat het bedrag is teruggestort.

Even afwachten, maar ik ga ervanuit dat het hiermee is opgelost.

Hebben jullie ook al gereageerd?

Groeten,

Paul

Paulus1979

Hallo allemaal,

Vanavond ben ik door de eigenaar van Pimp je koffer persoonlijk gebeld over de terugbetaling. Ik had mijn rekeningnummer nog niet vermeld in mijn e-mail.

Dat heb ik hem telefonisch doorgegeven en hij zou het direct in orde gaan maken. Hij bood nogmaals zijn excuses voor het feit dat het zo is gelopen.

Ik van ga ervanuit dat het nu dan ook echt wordt opgelost.

Jullie ook nog wat gehoord?

Ik hou jullie op de hoogte.

Groeten,

Paul

supersonicsuus

Ongelezen bericht door supersonicsuus »

Hallo,

Kort na mijn melding hier werd ik gemaild door pimpjekoffer.nl dat mijn geld teruggestort zou worden. Dit is inmiddels ook gebeurd. Ik geef ze het voordeel van de twijfel.

Gr. Suzan

danieldaniel

Ongelezen bericht door danieldaniel »

Ja, ze hebben woord gehouden, het geld is teruggestort.

Beterrrrrr

Paulus1979

Ook bij mij is netjes het geld teruggestort.

Toch netjes afgehandeld dus.

Paul
Bijlagen
Pimp je koffer.jpg
Pimp je koffer.jpg (8.83 KiB) 1223 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

Gesloten