Zo heb ik een mailtje mogen ontvangen.
Zo vriendelijk geschreven.
Alleen ik heb maar 1 jarig lidmaatschap en volgens zijn zeggen zou dit door mij gemanipuleerd zijn.
Deze voorwaarde stonden op de site toen ik iets kocht en die zou ik nu gemanipuleerd hebben.HERINNERING – DRINGEND !
Beste,
Uw 2de jaar lidmaatschap is ingegaan (of gaat binnenkort in).
We willen alle misverstanden uit de wereld helpen en maken hierbij duidelijk dat uw bijdrage VERPLICHT (en dus altijd verschuldigd) is, gezien uw minimaal 2-jarig contract waarmee u begonnen bent.
We herinneren u dat er nog slechts 7 dagen resten om te betalen !
Na die periode moeten we helaas andere maatregelen gaan nemen.
Ja het is echt een zeer professioneel bedrijf, ja deuh....Wij werken met een lidmaatschap.
Dit lidmaatschap geeft enkel privileges en houdt geen enkele verplichting in.
Dit wil zeggen dat u tijdens uw periode KAN gebruik maken van de supervoordelige prijzen en voorwaarden MAAR u NIET MOET.
Er zijn 2 soorten lidmaatschap:
JAARLIJKS VERNIEUWBAAR: € 25,00 per jaar.
Steeds geldig voor 12 maanden + de extra tijd van het kwartaal waarin u lid wordt.
B.v. U wordt lid op 15 mei 2007, dan duurt uw lidmaatschap tot en met 30.06.2008 (het einde van dat kwartaal het jaar erop).
Bij verlenging zal het volgende lidmaatschap lopen van 01.07.2008 tot en met 30.06.2009 en zo verder.
* Uw lidmaatschap wordt automatisch hernieuwd, wanneer u niet per aangetekend schrijven uiterlijk op de laatste dag van februari, mei, augustus of november heeft opgezegd (de maand die in het laatste kwartaal van uw lidmaatschap valt). In ons voorbeeld is dat dan 31.05.2008.
Dit aangetekend schrijven richt u naar
Business Promotions NV
Naamsesteenweg 303
3001 Leuven - België
* De verlenging houdt in dat u aan dezelfde voorwaarden verder lid mag blijven.
* De prijs van het lidmaatschap verandert niet meer.