poster xxl zijn oplichters en klantonvriendelijk
ik heb een foto besteld op canvasdoek en zag heel veel blokjes binnen 7 dagen mail gestuurd dat ik niet tevreden was antwoord gekregen dat hun het gingen onderzoeken zodra ik een foto had gestuurd waar je de blokjes op de foto zag.. kreeg als conclusie dat de pixels waren opgeblazen toen 2 dagen stil en kreeg ineens een rekening ik weer mailen en kreeg als antwoord dat ik het moest hebben gezien bij het bestellen dus eigen schuld dikke bult ik mail gestuurd dat ik het terug stuur en ik de foto niet wil kreeg als antwoord dat hun het niet accepteren en ik gewoon moet betalen toch terug gestuurd aangetekend en nog zeggen hun dat ik gewoon moet betalen terug gestuurd of niet... ik bestel nooit meer bij deze slechte maatschappij en las via trustpilot dat er meerdere mensen waren gedupeerd door poster xxl.
wie is er nog meer opgelicht door hun want ik betaal geen cent meer aan hun zeker niet voor een slechte foto en die ik ook heb terug gestuurd.??? misschien kunnen we elkaar helpen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] poster xxl
Re: poster xxl
Bij dit soort bedrijven valt of staat alles bij de kwaliteit die u aanlevert. Recht op retour onder de wet verkoop op afstand is niet mogelijk, omdat het hier om een bestelling op maat betreft.. Zij geven aan dat de blokjes bij bestellen al zichtbaar waren. Ik lees in uw verhaal niet of u dit wel of niet gezien heeft. Schijnbaar kunnen zij wel zien dat u mindere kwaliteit(resolutie) aangeleverd heeft. Een pasfoto kan niet in pasfoto formaat worden uitgerekt tot een poster.
Dar u het teruggestuurd heeft betekent niet dat u niet meer hoeft te betalen, als zij geleverd hebben wat u besteld heeft in de kwaliteit die u aangeleverd heeft kunt u terugsturen wat u wilt, maar bent u wel de betaling verschuldigd.
Dar u het teruggestuurd heeft betekent niet dat u niet meer hoeft te betalen, als zij geleverd hebben wat u besteld heeft in de kwaliteit die u aangeleverd heeft kunt u terugsturen wat u wilt, maar bent u wel de betaling verschuldigd.
waarschijnlijk zal een en ander afhangen van de kwaliteit van de foto die u hebt opgestuurd?
kleine pixels worden vanzelf blokjes als je het plaatje vergroot.
het worden namelijk nooit meer pixels.
computers kunnen daar vaak nog wel wat aan corrigeren, door pixels toe te voegen, die een gemiddelde zijn van de omliggende pixels, maar dat is beperkt.
kleine pixels worden vanzelf blokjes als je het plaatje vergroot.
het worden namelijk nooit meer pixels.
computers kunnen daar vaak nog wel wat aan corrigeren, door pixels toe te voegen, die een gemiddelde zijn van de omliggende pixels, maar dat is beperkt.
-
Wanneer xxl foto een foto toegestuurd krijgt van onvoldoende kwaliteit dienen zij deze niet te verwerken. Zij zijn de experts en hadden om een andere foto moeten vragen. Hoe dan ook, het eindproduct is niet de kwaliteit die u had mogen verwachten en ik zou ook niet betalen.
Hier komt geen menselijk oog aan te pas, net even op hun site gekeken en ze werken met een automatische uploader. Die geeft per foto meteen aan met een aantal sterren of de kwaliteit juist is. Daarmee neemt de consument zelf verantwoordelijkheid zo te zien. Ts geeft hier wel heel weinig info weer. Er wordt niet aangegeven welk formaat(resolutie) foto afgedrukt is op welk formaat canvas, hoeveel sterren gaf hun site aan dat de foto zou worden?Josephien12 schreef:Wanneer xxl foto een foto toegestuurd krijgt van onvoldoende kwaliteit dienen zij deze niet te verwerken. Zij zijn de experts en hadden om een andere foto moeten vragen. Hoe dan ook, het eindproduct is niet de kwaliteit die u had mogen verwachten en ik zou ook niet betalen.
Een resolutie van ongeveer 50 dpi komt volgens de site overeen met aanvaardbare kwaliteit. Terwijl dat toch echt laag is.
Laatst gewijzigd door stfwlk op 09 jul 2014 19:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Tuurlijk,leg de schuld maar weer bij een bedrijf neer.Josephien12 schreef:Wanneer xxl foto een foto toegestuurd krijgt van onvoldoende kwaliteit dienen zij deze niet te verwerken. Zij zijn de experts en hadden om een andere foto moeten vragen. Hoe dan ook, het eindproduct is niet de kwaliteit die u had mogen verwachten en ik zou ook niet betalen.
Ik heb net op de site gekeken en even uit geprobeerd maar je kan zelf helemaal alles regelen.
Onderaan de foto staan sterren aangegeven en als je daar kijkt kan je lezen wat de kwaliteit was.
Ik had een slechte kwaliteit foto en dat werd gewoon aangegeven.
Op de website staat er bij de klantenservice ook uitleg waarop je moet letter,dus het is ook niet zo dat je dat niet had kunnen weten.
Dus,TS volgende keer meer aandacht besteden voordat je klakkeloos maar doorklikt.
Gelieve on topic te blijven