LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PostNL: resititutieformulier invullen, keer op keer

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Starthemel.nl

PostNL: resititutieformulier invullen, keer op keer

Ongelezen bericht door Starthemel.nl »

16-8-17 kocht ik bij postnl online een pakketzegel. Het label bleef echter uit, omdat ze storing hadden werd me diezelfde avond verteld op postnl's servicenummer.

1. Of ik zo goed wilde zijn hun restitutieformulier in te vullen.

De bevestiging van het invullen kwam vrijwel direct, maar daarna bleef het stil (weken).
Dus maar eens gebeld. Ze beseften dat het vervelend was, maar er was een storing op het invullen van het restitutieformulier geweest.

2. Of ik zo goed wilde zijn hun restitutieformulier nogmaals in te vullen.

De bevestiging van het invullen kwam vrijwel direct, maar daarna bleef het stil (dagen).
Dus maar weer eens gebeld.

3. Opnieuw beseften ze dat het vervelend was, maar ik moest het restitutieformulier maar weer invullen.
In dat restitutieformulier staat overigens dat. Ik werd kwaad.

Wederom ingevuld en wederom bleef het stil.
Dus maar eens contact gezocht met het facebook team van postnl.

4. Vervelend om mee te delen, maar ik moet het restitutieformilier maar weer invullen. (wat ik overigens nog maar een keer gedaan heb)

Mijn reactie:

Jullie zijn knettergek
ik heb het inmiddels 4 keer ingevuld
ik ga er verder mee
en neem er gif op in dat ik wat er gebeurd bekend ga maken op het web
Jullie hebben namelijk of een storing op het restitutieformulier zitten of jullie weigeren gewoon resitutie
en alles en iedereen bij jullie zegt blijf het maar opnieuw invullen
Vind je dat nu zelf normaal?
Schuif dit eens door naar 2de lijns ondersteuning, een senior of weet ik wie

De reactie is gezien door postNL, maar het blijft stil.

Moet ik nu echt voor 6,50 een gang naar de rechter gaan maken. Dat gaat die pannuhkoeken van postNL nog wel heel wat meer kosten dan.
want het loopt gewoon niet goed

Dirkie

Re: PostNL: resititutieformulier invullen, keer op keer

Ongelezen bericht door Dirkie »

Ik hoop dat het schrijven van Uw eerste bijdrage op dit forum voor enige opluchting gezorgd heeft bij U, want meer dan dat zal het niet opleveren. Als U namelijk zoekt op dit Forum op PostNL komt er lange lijst voorbij van mensen die klachten hebben over PostNL. U bent de volgende in de rij. En inderdaad PostNL is een zeer log bedrijf met hele vriendelijk mensen bij de klantenservice die U geen steek verder helpen weet ik uit eigen ervaring.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als je geen pakket zegel nummer hebt wegens storing moet je wel het betaalbewijs insturen en hebben....
Anders krijg je nooit iets.

Starthemel.nl

Het facebook team van PostNL is heel wat actiever dan de telefonische helpdesk;

quote: ik ben er voor je achteraan gegaan en het gekke is dat ze je aanvragen helemaal niet in het systeem zien staan terwijl andere aanvragen wel gewoon binnen komen. Het zou in principe ook gewoon goed moeten gaan maar heb je nog een ander e-mail adres die je kan gebruiken voor de aanvraag? Of via een andere browser? Want ik moet je dan toch vragen om het nog een keer te proberen. Ze gaat je aanvraag in de gaten houden en het dan ook meteen oppakken dus je hoeft dan niet nog een keer twee weken te wachten. Zodra je de bevestiging hebt gekregen kan je altijd weer even een bericht naar ons sturen en dan kijk ik meteen even of je ook in het systeem staat want dan zou het goed moeten komen. Sorry dat het steeds mis gaat hoor, ik hoop dat het nu gewoon gaat lukken en ik hoor het graag van je.

Starthemel.nl

Opgelost dankzij het postnl facebookteam.

Ander emailadres gebruikt voor de restitutie.
Dus wel vreemd dat er voorheen bevestigingen binnenkwamen dat ze het ontvangen hadden terwijl dat niet zo was.
Voortaan dus maar geen online verzendservice meer- dan maar 50ct duurder uit bij het postnl filiaal

Gesloten