LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] prijzenstunter.nl : slechte ervaringen

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
LeonardJozef

prijzenstunter.nl : slechte ervaringen

Ongelezen bericht door LeonardJozef »

Prijzenstunter.nl : een webwinkel waar ik vorig jaar iets bestelde en ook betaalde met Ideal.
Nu ik niet geleverd krijg kom ik er achter dat ze geen telefoonnummer hebben en ook niet reageren op mijn mails.
Iets verder Googelen en ik zie (ook bij RADAR) dat er nog meer mensen slachtoffer zijn.

Hoe lang kan iemand zo door gaan ?

Regggy

Re: prijzenstunter.nl : slechte ervaringen

Ongelezen bericht door Regggy »

Simpel, mensen zoals jij blijven bij dit soort vage websites zonder enige schroom bestellen. Kleine tip, als je dit via Paypal had betaald (zie dat ze daarmee werken) kun je bij hen een dispute aanmaken en zo je geld terugkrijgen in geval van problemen. Met ideal heb je inderdaad dikke pech.

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Bij bedrijven met dit soort namen kan je maar 1 ding doen: met een grote boog er om heen lopen.

Lage prijzen kunnen alleen maar als je op andere essentiële dingen drastisch bezuinigd als bedrijf. Voor niets gaat allen de zon op.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als ze onder de normale inkoop prijs aanbieden is het een defecte retour of fraude zoals niets leveren.

De erg lage prijs, vaak onder mijn inkoop is al verdacht, en google leverde geen complimentjes op dus Google eerst eens voor je bij
een onbekende iets gaat kopen.

BL2

Ongelezen bericht door BL2 »

stofzuigertje schreef:.....vaak onder mijn inkoop is al verdacht......
:D :D

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

LeonardJozef schreef:Hoe lang kan iemand zo door gaan ?
nou, zo lang de volgorde nog is:
LeonardJozef schreef:een webwinkel waar ik vorig jaar iets bestelde en ook betaalde met Ideal.
en dan
LeonardJozef schreef:Iets verder Googelen en ik zie (ook bij RADAR) dat er nog meer mensen slachtoffer zijn.
kunnen ze door blijven gaan. Dus bedankt dat u de markt in stand blijft houden.

Gesloten