:?:printer opgestuurd en verloren gegaan Etos in kerkdriel onderneemd geen actie.Betreft H.P.printer in garantie.De vervoerder is KialiRef.nr.7202426098H.P.
Code Kiali.001593144. Printer nooit meer terug gezien.
Willie van Hout
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] printer verloren
Re: printer verloren
Ten eerste wat is de link tussen de Etos en een Printer?
En als je een apparaat binnen de garantie op laat sturen door de winkel waar deze is gekocht dan is de winkel verantwoordelijk. Je hebt neem ik aan toch gewoon een afgiftebewijs gekregen..
En als je een apparaat binnen de garantie op laat sturen door de winkel waar deze is gekocht dan is de winkel verantwoordelijk. Je hebt neem ik aan toch gewoon een afgiftebewijs gekregen..
Beste Gast van 24 dec.
Ik raad je aan contact te leggen met HP en dit door te geven.
Kiala is een dienst van oa HP die de klant in staat stelt pakketen afte leveren bij een winkel in de buurt voor verzending.
Als het goed is heb je een ontvangstbevestiging gekregen.
Neem even contact op met HP en zorg dat je het ontvangst bewijs en onder genoemde codes bij de hand hebt.
7202426098 is trouwens je referentienummer bij HP waar je naar kunt refereren. HP zal een tracer opstarten naar het pakket en jou op de hoogte brengen van de ontwikkelingen.
Als ex medewerker van HP ken ik deze situatie en kan ik je redelijk verzekren dat HP dit soort klachten serieus neemt en ook met volle aandacht zal opnemen.
Ik wens jou veel succes met deze situatie.
Ik raad je aan contact te leggen met HP en dit door te geven.
Kiala is een dienst van oa HP die de klant in staat stelt pakketen afte leveren bij een winkel in de buurt voor verzending.
Als het goed is heb je een ontvangstbevestiging gekregen.
Neem even contact op met HP en zorg dat je het ontvangst bewijs en onder genoemde codes bij de hand hebt.
7202426098 is trouwens je referentienummer bij HP waar je naar kunt refereren. HP zal een tracer opstarten naar het pakket en jou op de hoogte brengen van de ontwikkelingen.
Als ex medewerker van HP ken ik deze situatie en kan ik je redelijk verzekren dat HP dit soort klachten serieus neemt en ook met volle aandacht zal opnemen.
Ik wens jou veel succes met deze situatie.
Fijn dat Blaatschaap tekst en uitleg geeft wat ""Gast" het beste kan doen.
Want bij het lezen van de klacht was mij eerste gedacht:
"Ja, en...........????????"
Wat kunnen wij hiermee?????????????
Blijft voor mij nog steeds onduidelijk wat de schrijver met dit bericht wil zeggen.
Want bij het lezen van de klacht was mij eerste gedacht:
"Ja, en...........????????"
Wat kunnen wij hiermee?????????????
Blijft voor mij nog steeds onduidelijk wat de schrijver met dit bericht wil zeggen.