LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen met internet aankoop en verzending per TNT ?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
GMN

Problemen met internet aankoop en verzending per TNT ?

Ongelezen bericht door GMN »

Helaas ging het in eerste instantie moeizaam met www.gsmpage.nl maar uiteindelijk is alles toch op zijn pootjes terecht gekomen.

Ik heb een GSM gekocht bij www.gsmpage.nl en het geheugen bij www.IT-Bazar.nl Toen ik van de ellende hoorde bij IT-Bazar dacht ik nog, gelukkig alleen mijn geheugen. Want ik had tot dan toe nog steed contact met www.gsmpage.nl Echter toen mijn gsm toestel al 11 dagen geleden was aangeboden aan TNT maar er 'geen beweging' in zat voelde ik dus nattigheid. Wat blijkt, de telefoon is aangeboden aan het postkantoor maar nooit verder gekomen. Van de vrachtwagen gevallen dus bij TNT. :cry:

Gelukkig was www.gsmpage.nl zo coulant om een ander toestel aan te bieden, wat inmiddels (13/04) is gebeurd. :P

p.s. kijk ook maar eens onder www.IT-Bazar.nl met vele klachten ( http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=41595) .

mvgr GMN
Laatst gewijzigd door GMN op 14 apr 2007 16:14, 3 keer totaal gewijzigd.

D1RK

Re: Problemen met internet aankoop en verzending per TNT ?

Ongelezen bericht door D1RK »

Als je bij onbekende nieuw gestarte winkels iets wilt kopen, en ze vermelden geen adres of kVK nummers.....?

Zelfs een winkel gevonden die nieuwe defecte apparaten opkoopt en zonder reparatie weer aanbied!

U krijgt wat u bestelde, maar niet werkend, en ik heb al 7 namen op hetzelfde bankrekenings nummer ontdekt.

De naam wisselen ze vaak, maar bankrekening waar het naar toe moet zelden, en dan zie je via de oplichtings site's direct of de nieuwe firma echt nieuw is....

eerst Google kijken helpt ook, of hier en Kassa...
Maar let op, ze gebruiken vaak een naam die vrijwel hetzelfde is als een goede zaak, dus een lettertje, of geen NL maar NET of zo..
Ook een NL naar BE dus niet hetzelfde, en geen dochteronderneming!

Ook als ze een keurmerk vermelden, ook op de site van het keurmerk kijken of ze werkelijk lid zijn, want dat kan ook zomaar geplaatst zijn!

We hoeven niet meer naar Nigeria voor opgelicht te worden!

GMN

Re: Problemen met internet aankoop en verzending per TNT ?

Ongelezen bericht door GMN »

Dirk,

Ook met KvK nummer gaat het mis, dan krijg je een netwerk van KvK bedrijfjes. Helaas ook al gehad met klusbedrijven. Het hoeven inderdaad geen Oostblokkers of Nigerianen te zijn die je beduvelen. Kijk nog maar eens naar de andere thread www.IT-Bazar.nl daar had ik eerst een goede ervaring mee. Maar toch, velen gedupeerd.

mvgr GMN

Gesloten