Ik heb op 21 mei een kettingzaag besteld bij Outletplanet.
We zijn nu 3 maanden verder en er zijn inmiddels al 10 mails naar outletplanet gegaan waar mijn kettingzaag blijft.
Inmiddels reageert Outletplanet niet meer op mijn mails, heb ik geen kettingzaag en ben ik mijn geld kwijt...
Als je ze wilt bellen betaal je 50ct per minuur en krijg je ze uiteindelijk nooit aan de lijn.
Zulke slechte service heb ik nog nooit meegemaakt, ik overweeg ook aangifte te doen van diefstal van mijn geld.
Mensen, denk maar 6x na voordat je iets besteld.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Product niet geleverd
Re: Product niet geleverd
Als ik op de website kijk hebben ze een afhaal adres ben je daar al geweest? Ik lees nu alleen maar mails gestuurd bellen 50 cent per minuut ga er eens langs en haal je kettingzaag op. Als je aangifte doet krijg je het advies stuur eens een aangetekende brief of ben je er al langs geweest?
gr Henk
gr Henk
