LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rampzalige bezorging Mediamarkt webwinkel

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
IFDG%@

Rampzalige bezorging Mediamarkt webwinkel

Ongelezen bericht door IFDG%@ »

Op 06-03-2014 plaatste ik bij Mediamarkt een bestelling voor een kookplaat, een combi-magnetron en een vaatwasser die de volgende dag in huis zouden zijn.
De volgende ochtend werd echter alleen de kookplaat geleverd. De bezorger kon niet zeggen wat er met de rest van de bestelling was gebeurd. Aangezien ik verschillende tegenstrijdige mails over de bezorgdatum had ontvangen, ging ik ervan uit dat de rest op 11-03-2014 bezorgd zou worden. 's Middags vond ik echter een briefje van bezorger Fiege in de bus dat zij alsnog aan mijn deur waren geweest.
Hierop maakte ik telefonisch alsnog een afspraak voor 11-03-2014 met het uitdrukkelijke verzoek de bestelling samen te voegen in 1 zending. Op de afgesproken datum vernam ik echter niets van Fiege.
Hierop maakte ik een volgende afspraak voor 14-03-2014 met nogmaals het uitdrukkelijke verzoek de bestelling samen te voegen. Op die datum werd echter alleen de combi-magnetron geleverd.
Hierop maakte ik weer telefonisch een afspraak voor 17-03-2014 en uitte hierbij mijn onvrede. Op de afgesproken datum vernam ik wederom niets van Fiege.
's Middags nam ik dus voor de zekerheid contact met hen op en sprak af dat ik een half uur van te voren gebeld zou worden omdat ik inmiddels naar mijn werk was gegaan. Enige tijd later werd ik echter gebeld met de mededeling dat de bezorger voor mijn deur stond. Ik zei dat ik binnen een kwartier a 20 minuten aanwezig zou zijn en vertrok. In de haast reed ik de (dure) band van mijn auto lek en stapte ik over in een auto van mijn werk. Alsnog was ik binnen 20 minuten na het telefoontje van Amsterdam Oost naar West gereden. De bezorger was echter 2 minuten daarvoor vertrokken, vernam ik toen ik Fiege belde. Zij hadden ook een drukke dag en konden niet langer wachten, was de mededeling. Voor het feit dat ik zelf full-time werk en wegens de logistieke onkunde van Fiege 4 dagen vrij moest houden en inmiddels een week lang wachtte, werd weinig begrip getoond.
Hierop nam ik contact op met Mediamarkt om een klacht in te dienen en de bestelling verder te annuleren.
Ik besloot toen zelf bij een vestiging van Mediamarkt een vaatwasser aan te schaffen en op te halen, in de hoop nog enige korting te krijgen na mijn verhaal. Uiteindelijk was ik echter duurder uit omdat het beoogde model niet meer voorradig was. Omdat de hele bestelling als verassing was bedoeld voor mijn vriendin die in het buitenland verbleef en inmiddels bijna terug was, ging ik toch akkoord.
Echter, tot mijn grote verbazing werd vier dagen hierna en twee weken na de aanvankelijke bezorgdatum, de vaatwasser alsnog geleverd door Fiege. Dat was vanochtend 21-03-2014. Ik barstte in lachen uit en deelde de bezorger mee dat hij de vaatwasser weer mee kon nemen omdat ik de bestelling al lang en breed geannuleerd had wegens hun belabberde service. Het spreekt voor zich dat aan deze bezorging geen afspraak of bericht vooraf was gegaan.

Waarschijnlijk zal ik nog enige tijd moet wachten tot ik het aankoopbedrag krijg teruggestort. De vaatwasser zal immers waarschijnlijk nog wel eventjes in het limbo van Fiege verblijven voordat Mediamarkt hem retour kan boeken. Maar inmiddels ben ik al zo aan de flaters van Mediamarkt en Fiege gewend dat ik alleen het komische van de hele situatie nog in kan zien...

encore

Re: Rampzalige bezorging Mediamarkt webwinkel

Ongelezen bericht door encore »

nou, tel uit je winst.

Gesloten