LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Redcoon geeft geen geld terug

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Helijn

Redcoon geeft geen geld terug

Ongelezen bericht door Helijn »

In 2016 heb ik een externe harde schijf gekocht bij het online bedrijf Redcoon. Ik heb hier ongeveer 3 maanden gebruik van kunnen maken totdat het apparaat zonder eindelijk kapot ging. Deze ging binnen de garantie periode kapot waardoor ik het heb terug gestuurd. Vervolgens heb ik 3 maanden gewacht waardoor de maximale check tijd was overschreden en ik de optie kreeg om mijn geld terug te krijgen. Dit speelde zich af in de zomer van 2016. Echter heb ik het geld tot op heden nog steeds niet ontvangen. Ondanks herhaaldelijk contact krijg ik verschillende keren te horen dat het geld zo spoedig mogelijk zou worden overgemaakt. Nu het bedrijf sinds oktober geen online platform heeft wordt er nauwelijks tot geen contact meer opgenomen ondanks herhaaldelijk mailcontact. Heeft iemand ervaring met dit bedrijf of dergelijke klachten of tips hoe ik dit zou kunnen oplossen? Het gaat om een bedrag van 100 euro wat ik als u snapt graag terug zou willen. Alvast bedankt voor de moeite :)

Hawk-Eye

Re: Redcoon geeft geen geld terug

Ongelezen bericht door Hawk-Eye »

nu zij hebben aangegeven dit geld te storten heeft u er ook recht op, stuur een aangetekende brief met hierin de mededeling dat u hen nog 14 dagen geeft om geld over te maken op uw rekening, als zij dit niet doen dat u een deurwaarder in de arm zult nemen om dit te vorderen...

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Maar houdt er dan wel rekening mee dat je een (aanzienlijk) kostenrisico loopt. De deurwaarderskosten komen in beginsel voor rekening van Redcoon, maar als je vordering wordt afgewezen of Redcoon niet kan betalen, ben jij het kind van de rekening. En dat kan om honderden euro's gaan.

Quark

Ongelezen bericht door Quark »

Even de conculega van Radar inschakelen de belbus van Vara's Kassa :D

Gesloten