Op maandag 4 Januaru jl. mijn Honor 6 telefoon ter reparatie teruggestuurd naar Coolblue.
Dinsdag 5 Januari netjes mail gehad dat de gsm in goede orde is ontvangen en ik op de hoogte gehouden zou worden....
Na 1,5 week nog geen reactie en ben maar gaan bellen, konden me niks zeggen maar nu blijkt dat het toestel kwijt is en dus nooit bij de afdeling reparatie is aangekomen. Coolblue mailde woensdag 20 januari dat vrijdag de 22e een passende oplossing zou komen......
Nou die heb ik gehad hoor; ter compensatie een tweedekansje(toestel dat gerouteneerd is door klant binnen bedenktijd) dat ik dan kon krijgen. Het betreft een Moto G met een lagere prijswaarde en veel minder specificatie plus een geopende doos wat ik ervaar als 2e hands.... Meteen schriftelijk en telefonisch mijn beklag gedaan maar moet weer wachten op een mail omdat ze me telefonisch niet te woord willen staan...
Iemand hier ervaring mee of een idee hoe ik dit kan oplossen en wat mijn rechten zijn?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Reparatie telefoon via Coolblue
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: Reparatie telefoon via Coolblue
Dien uw klacht in bij Thuiswinkel Waarborg:
https://www.coolblue.nl/klantenservice/ ... l-org.html
https://www.thuiswinkel.org/consumenten ... nformulier
https://www.coolblue.nl/klantenservice/ ... l-org.html
https://www.thuiswinkel.org/consumenten ... nformulier