Hoi allemaal,
Ik hoop op reacties inzake het volgende:
Had via internet een tweedehands spel gereserveerd bij een gamewinkel, in de veronderstelling het vervolgens in de winkel te kunnen ophalen. Dit is bij deze winkel een normale procedure. Een dag na reservering nog eens nagebeld, omdat het product als beschikbaar bleef verschijnen op de website. Ze beloofden het in orde te maken. Toen nog een tijdje later langsgegaan, en toen bleek dat ze het al aan iemand anders verkocht hadden (NA mijn reservering).
Is er tussen mij en de winkel een overeenkomst tot stand gekomen? Heeft de winkel de verplichting alsnog na te komen?
Ik ben benieuwd wat de juristen (waar ik er ook een van ben) op dit forum en ervaringsdeskundigen denken, van de juridische kant van dit verhaal.
Groeten!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Reservering product via internet
Re: Reservering product via internet
Ik neem aan dat je de reserveringsbevestiging nog hebt? Die zal je via e-mail gekregen hebben neem ik aan. Daar mee kun je naar de winkel gaan en alsnog je spel of schadevergoeding opeisen in mijn ogen.