LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Restaurant kan niet leveren, terugstorten door Thuisbezorgd.nl duurt lang
Restaurant kan niet leveren, terugstorten door Thuisbezorgd.nl duurt lang
Mijn klacht betreft Thuisbezord.nl
Ieder een kent het wel, Even geen zin om te koken, Hup even iets bestellen via thuisbezorgd.nl.
Ook ik ontkwam hiet niet aan. Afgelopen Donderdag 25 Juli 2019 dacht ik voor me zelf en mijn dochter en vriendjes eten online te bestellen.
Ik deed mijn bestelling al vroeg in de ochtend zo dat ik me daar verder dan niet meer druk over hoefde te maken gedurende de dag.
Niks bleek minder waar te zien. Wegens braderie in het dorp kon er geen eten worden besteld bij betreffende patatzaak, Helaas was dit niet aan mij verteld.
Dus, Hup ik bellen met de patatzaak, ja nee ja nee sorry we kunnen niet bezorgen want... Nou goed, kinderen helemaal over de **** maar niks aan de hand, ik bel thuisbezorgd op en dan bestel ik gewoon even ergens anders.
Maar ook dat feestje ging niet door want wat zegt thuis bezorgd ( de betreffende medewerker aan de telefoon )
Nee, we hebben u een e-mail gestuurd ( nooit gehad ) maar het geld is aan u terug gestort.
wetende dat betalingen van bank naar bank in Nederlands bijna instant gaan tegenwoordig keek ik op mijn bankrekening terwijl ik deze mevrouw nog aan de lijn had en vertelde haar niks te hebben ontvangen.
Nee antwoorde de vrouw, Uw geld word binnen 10 werkdagen terug gestuurd. Ik zeg, binnen 10 dagen? Wat is dat voor iets raars.
Ja vertelde de mevrouw, wij verzamelen eerst een stapel met terug betalingen voor wij uw geld terug storten.
Nou toen ging er wel een rood lampje branden, want A de bestelling was al niet goedkoop en we hadden al een teleurstelling, En B nu moeten we nog 10 dagen wachten op ons geld?
In middels was het feestje voorbij, dikke teleurstelling uiteraard.
Nu terwijl ik deze klacht aan het weg typen ben heb ik nog altijd geel geld terug gekregen... Echt zeer zeer zeer slecht.
Nu heb ik inmiddels wat onderzoek gedaan en zag dat ook op Facebook het vol staat met niks anders dan klachten.
Tijd om hier iets aan te doen lijkt mij, Radar?
Ieder een kent het wel, Even geen zin om te koken, Hup even iets bestellen via thuisbezorgd.nl.
Ook ik ontkwam hiet niet aan. Afgelopen Donderdag 25 Juli 2019 dacht ik voor me zelf en mijn dochter en vriendjes eten online te bestellen.
Ik deed mijn bestelling al vroeg in de ochtend zo dat ik me daar verder dan niet meer druk over hoefde te maken gedurende de dag.
Niks bleek minder waar te zien. Wegens braderie in het dorp kon er geen eten worden besteld bij betreffende patatzaak, Helaas was dit niet aan mij verteld.
Dus, Hup ik bellen met de patatzaak, ja nee ja nee sorry we kunnen niet bezorgen want... Nou goed, kinderen helemaal over de **** maar niks aan de hand, ik bel thuisbezorgd op en dan bestel ik gewoon even ergens anders.
Maar ook dat feestje ging niet door want wat zegt thuis bezorgd ( de betreffende medewerker aan de telefoon )
Nee, we hebben u een e-mail gestuurd ( nooit gehad ) maar het geld is aan u terug gestort.
wetende dat betalingen van bank naar bank in Nederlands bijna instant gaan tegenwoordig keek ik op mijn bankrekening terwijl ik deze mevrouw nog aan de lijn had en vertelde haar niks te hebben ontvangen.
Nee antwoorde de vrouw, Uw geld word binnen 10 werkdagen terug gestuurd. Ik zeg, binnen 10 dagen? Wat is dat voor iets raars.
Ja vertelde de mevrouw, wij verzamelen eerst een stapel met terug betalingen voor wij uw geld terug storten.
Nou toen ging er wel een rood lampje branden, want A de bestelling was al niet goedkoop en we hadden al een teleurstelling, En B nu moeten we nog 10 dagen wachten op ons geld?
In middels was het feestje voorbij, dikke teleurstelling uiteraard.
Nu terwijl ik deze klacht aan het weg typen ben heb ik nog altijd geel geld terug gekregen... Echt zeer zeer zeer slecht.
Nu heb ik inmiddels wat onderzoek gedaan en zag dat ook op Facebook het vol staat met niks anders dan klachten.
Tijd om hier iets aan te doen lijkt mij, Radar?
Re: Restaurant kan niet leveren, terugstorten door Thuisbezorgd.nl duurt lang
Als u de voorwaarden had gelezen, had u dit kunnen weten.
“Afhankelijk van de door jouw gekozen betaalmethode, zal de verwerking hiervan maximaal 10 werkdagen in beslag nemen. De terugboeking van een credit card of PayPal betaling geschiedt binnen enkele minuten.”
Dus wat zou Radar hier aan moeten doen? Misschien mensen waarschuwen eerst de voorwaarden te lezen?
“Afhankelijk van de door jouw gekozen betaalmethode, zal de verwerking hiervan maximaal 10 werkdagen in beslag nemen. De terugboeking van een credit card of PayPal betaling geschiedt binnen enkele minuten.”
Dus wat zou Radar hier aan moeten doen? Misschien mensen waarschuwen eerst de voorwaarden te lezen?
ZeerPrivé
vindt dit leuk
Re: Restaurant kan niet leveren, terugstorten door Thuisbezorgd.nl duurt lang
Retour boeken bij een bedrijf is wat anders als in vergelijk met uw huishoudingboekhouding. Dat gaat over verschillende schijven en dat kost tijd. Zal best wel goed komen, patience ............
Re: Restaurant kan niet leveren, terugstorten door Thuisbezorgd.nl duurt lang
Vervelend dat et niet geleverd is, maar daar blijft het ook bij.
De termijn van 10 dagen is nog lang niet voorbij.
Kinderen welke helemaal over de **** gaan omdat ze hun patatjes niet gelijk krijgen, krijgen het nog moeilijk later.
Die hebben geen geduld, meestal overgenomen van hun ouders.......
De termijn van 10 dagen is nog lang niet voorbij.
Kinderen welke helemaal over de **** gaan omdat ze hun patatjes niet gelijk krijgen, krijgen het nog moeilijk later.
Die hebben geen geduld, meestal overgenomen van hun ouders.......
Frantic2
vindt dit leuk
Re: Restaurant kan niet leveren, terugstorten door Thuisbezorgd.nl duurt lang
wel verstandig kunnen ze daar 10 dagen de rente van trekken...
-
- Berichten: 5005
- Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
- Locatie: Landgraaf
Re: Restaurant kan niet leveren, terugstorten door Thuisbezorgd.nl duurt lang
Het is ondertussen geld bijleggen!
-
- Berichten: 3493
- Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20
-
- Berichten: 3493
- Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20
-
- Berichten: 1258
- Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11
Re: Restaurant kan niet leveren, terugstorten door Thuisbezorgd.nl duurt lang
Ze houden zich tot nu toe dus keurig aan de termijn zoals genoemd in de algemene voorwaarden. Pas na 10 dagen kan je gaan klagen. Dat rijmt trouwens.
Re: Restaurant kan niet leveren, terugstorten door Thuisbezorgd.nl duurt lang
Rente van 0,050 tot 0,000
Daar loop loopt het restaurant vet op binnen
Daar loop loopt het restaurant vet op binnen