Hallo,
Pas geleden heb ik bij Wehkamp een portable dvd speler van Philips gekocht.
Ik kreeg de portable dvd speler thuis en toen ik een dvd in de speler deed zat er in het geluid steeds een harde knik / hapering.
Ik dacht dat het aan de dvd zou kunnen liggen en ik heb daarna nog een aantal dvd's geprobeerd.
Bij alle dvd's deed de speler het zelfde.
Ik dorst de speler niet goed te houden omdat ik bang was dat hij toch een defect zou hebben waardoor hij steeds haperingen had.
Ik heb bij Wehkamp vrijwel geen ervaring met retourneren van apparatuur.
Op de bijgeleverde bonnen staat aangegeven dat een retour niet wordt geaccepteerd als hij gebruikt is, ik dorst hem in de eerste instantie niet retour te sturen maar ik heb hem niet gebruikt maar alleen aangezet om te kijken of de speler het deed.
Ik heb dezelfde dag nog besloten de speler toch maar weer in te pakken en de volgende dag heb ik hem weer retour gezonden aan Wehkamp via het DHL servicepunt.
Graag zou ik willen vragen of jullie ook ervaringen hebben met het retour sturen van een apparaat gekocht bij Wehkamp omdat bleek dat hij het niet deed of niet goed deed?
Hebben jullie het apparaat ook retour gezonden en heeft Wehkamp de retour ook geaccepteerd?
Op een van de bijgeleverde bonnen staat als je het artikel hebt gebruikt het artikel naar je retour wordt gezonden en dat de gemaakte kosten ook voor je rekening komen.
Ik weet niet of dat ook geldt als je het apparaat 1 x hebt aangezet om te kijken of hij het doet.
Ik vond het heel jammer om de speler retour te sturen, hij was heel mooi en hij zag er ook sterk uit maar ik dorst hem niet te houden.
Ik dorst ook niet goed een nieuwe speler van hetzelfde type te bestellen want ik was bang dat de volgende het misschien ook zou hebben.
Tot nu toe is de retour nog niet verwerkt maar ik dacht misschien gaat daar een tijd over heen.
Alvast hartelijk bedankt voor jullie eventuele reacties.
Sprietje