LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Retourzenden Charles Vogele maar nog steeds geen geld terug

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Siets94

Retourzenden Charles Vogele maar nog steeds geen geld terug

Ongelezen bericht door Siets94 »

Op 14 oktober 2013 heb ik mijn retourzending van de Charles Vogele afgegeven bij het postkantoor. Ik hoorde maar niets en ben zelf gaan bellen en na heel veel bellen en mailen vroegen ze om mijn betaalgegevens zodat zij het geld terug konden storten. Maar nu ruim 2,5 later heb ik mijn geld nog steeds niet terug en op mijn mailtjes wordt niet meer gereageerd en als ik bel zeggen ze nu al een maand dat het bij de financiële afdeling is en ik maar moet afwachten.

Heeft iemand anders hier ook ervaring mee of heeft iemand een tip wat ik kan doen?

Groetjes,
Siets94

olaf79

Re: Retourzenden Charles Vogele maar nog steeds geen geld terug

Ongelezen bericht door olaf79 »

Siets94 schreef:Op 14 oktober 2013 heb ik mijn retourzending van de Charles Vogele afgegeven bij het postkantoor. Ik hoorde maar niets en ben zelf gaan bellen en na heel veel bellen en mailen vroegen ze om mijn betaalgegevens zodat zij het geld terug konden storten. Maar nu ruim 2,5 later heb ik mijn geld nog steeds niet terug en op mijn mailtjes wordt niet meer gereageerd en als ik bel zeggen ze nu al een maand dat het bij de financiële afdeling is en ik maar moet afwachten.

Heeft iemand anders hier ook ervaring mee of heeft iemand een tip wat ik kan doen?

Groetjes,
Siets94
Stuur een aangetekende brief waarin je het bedrijf 2 weken de tijd geeft om het geld terug te storten. Zo niet dan zul je gerechterlijke stappen ondernemen

Gesloten