Gister werd ik getipt voor een aanbieding op de Rituals website normaal 19,50 per stuk. Wanneer je er 4 afnam was totaal bedrag 10 euro. Vervolgens besteld en betaald.
Vervolgens krijg ik die zelfde avond een email:
Wij hebben je bestelling GL11259782 ontvangen op 09-05-17. Helaas is er een korting foutief berekend in het winkelmandje van je order, waardoor wij je gehele bestelling niet kunnen verwerken. De fout is hersteld en we willen je daarom vragen om je bestelling opnieuw te plaatsen.
Uiteraard begrijpen wij dat dit vervelend is, daarom willen wij je graag een korting geven van 10% op je volgende bestelling.
Zijn er meerde mensen waar dit gebeurd is en hoe sta ik in mijn recht?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Rituals pakketten
-
Re: Rituals pakketten
U snapt natuurlijk ook wel dat als iets € 19,95 per stuk is je er niet 4 kan kopen voor € 10,00, oftewel € 2,50 per stuk. En dan durft u ook nog te vragen of u enig recht heeft? Mooi gebaar van Rituals om u een extra korting te geven. Een fout maken kan iedereen, u ook.Dimitrideboer schreef:Gister werd ik getipt voor een aanbieding op de Rituals website normaal 19,50 per stuk. Wanneer je er 4 afnam was totaal bedrag 10 euro. Vervolgens besteld en betaald.
Vervolgens krijg ik die zelfde avond een email:
Wij hebben je bestelling GL11259782 ontvangen op 09-05-17. Helaas is er een korting foutief berekend in het winkelmandje van je order, waardoor wij je gehele bestelling niet kunnen verwerken. De fout is hersteld en we willen je daarom vragen om je bestelling opnieuw te plaatsen.
Uiteraard begrijpen wij dat dit vervelend is, daarom willen wij je graag een korting geven van 10% op je volgende bestelling.
Zijn er meerde mensen waar dit gebeurd is en hoe sta ik in mijn recht?
Dus recht? U heeft recht om te betalen wat het kost, € 19,95 per stuk minus 10% korting eenmalig.
Dit is inderdaad zo duidelijk te herkennen als een fout, dat ze niet aan de aanbieding gehouden hoeven te worden. Wel aardig dat ze je extra korting geven voor het ongemak, trouwens.
u heeft recht op de aangeboden 10% korting. Anders even google gebruiken en zoeken naar het otto arrest, staan pagina's vol over op het internet. Maar een prijs die 87,5% lager ligt dan de prijs die normaal zou zijn lijkt mij redelijk aannemelijk een fout, tenzij ze een dergelijke aanbieding zo letterlijk verwoord op hun site hebben staan.Dimitrideboer schreef:hoe sta ik in mijn recht?
Heel netjes van Rituals om dan toch een korting aan te bieden, zou er maar gauw gebruik van maken als TS.