Leuk!
Ik ben hardloper en kwam terecht op de website www.rodeveters.nl
Dit is een initiatief waarbij door het kopen van rode veters een goed doel wordt ondersteund.
Om de verkoop te stimuleren wordt elk verkocht 1000e paar beloond met een waardebon van maar liefst 100 euro.
Ziehier de letterlijke tekst:
Zet de Rode Veters teller op 3000 en win €100
Bij elke duizendste verkochte paar Rode Veters geven wij namens ASICS een waardebon cadeau. Je mag dan voor maar liefst €100 een paar hardloopschoenen uitzoeken. Dus, Rode Veter Supporter, hou de teller in de gaten en zorg dat jij de 3000ste Rode Veter koopt.
Het leuke is dat er ook een teller bij stond met de tekst:
Er zijn al
2995 paar veters
via de website
verkocht
Wow! Vanwege het goede initiatief maar ook omdat ik zelden of nooit zó dicht bij een "prijs" ben gekomen, bestel ik 5 paar veters à € 2,50.
Daarmee staat de teller dus op 3000.
Hoera!
Ik betaal via automatische incasso.
Nu komt het vreemde:
De teller blijft op 2995 staan!
Mij bekruipt het gevoel dat de website valse informatie verstrekt om op die manier meer veters te verkopen.
Ik heb een email naar de organisatie gestuurd met mijn verhaal en zal u op de hoogte houden over het antwoord (als dat komt).
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Rode Veters
-
kanovaarder
Re: Rode Veters
ASICS
Het mag dan wel een internationaal bedrijf zijn maar bellen gaan weer rinkelen bij dit:
---------------------
ASICS Benelux
a Division of ASICS Europe BV
Kruisweg 567
2132 NA Hoofddorp
Nederland
---------------------
Ook al gekeken in het handelsregister van de KvK en daar zie je dan heel vaak:
Rechtspersoon is ontbonden of verplaatst
Het mooie plaatje met dat grote kantoor kan makkelijk gewoon van het internet of van een ander bedrijf overgeplukt zijn en stelt waarschijnlijk niets voor.
Verder weer alle kenmerken van een foute site.
Geen direct adres/telefoon/fax/e-mail adres.
Geen algemene voorwaarden vindbaar.
Maar ach, 5 rode veters?
Wees blij dat het geen lcd-scherm is geweest.
En uw bericht is dus een les voor de andere lezers die dus het product ASICS dan maar moeten vermijden.
Grootvader
Het mag dan wel een internationaal bedrijf zijn maar bellen gaan weer rinkelen bij dit:
---------------------
ASICS Benelux
a Division of ASICS Europe BV
Kruisweg 567
2132 NA Hoofddorp
Nederland
---------------------
Ook al gekeken in het handelsregister van de KvK en daar zie je dan heel vaak:
Rechtspersoon is ontbonden of verplaatst
Het mooie plaatje met dat grote kantoor kan makkelijk gewoon van het internet of van een ander bedrijf overgeplukt zijn en stelt waarschijnlijk niets voor.
Verder weer alle kenmerken van een foute site.
Geen direct adres/telefoon/fax/e-mail adres.
Geen algemene voorwaarden vindbaar.
Maar ach, 5 rode veters?
Wees blij dat het geen lcd-scherm is geweest.
En uw bericht is dus een les voor de andere lezers die dus het product ASICS dan maar moeten vermijden.
Grootvader
-
gravedigger
ASICS is een gerenommeerd schoenenmerk Kano, Niks mis mee!
Het gaat niet om ASICS. Dat is een gerenommeerd sportmerk. Het gaat mij om de organisatie achter rodeveters.nl.
Ik heb inmiddels wel een antwoord gehad op mijn email aan die organisatie.
Ze snappen niet waarom ik mij zo druk maak om die teller.
Pas na verwerking van de betalingen wordt die bijgewerkt, zo melden zij mij.
Dit staat echter nergens op de website en dat verandert mijn mening niet over de verkeerde (valse) informatie op de website en de daarbij behorende hoge verwachtingen.
Ik heb inmiddels wel een antwoord gehad op mijn email aan die organisatie.
Ze snappen niet waarom ik mij zo druk maak om die teller.
Pas na verwerking van de betalingen wordt die bijgewerkt, zo melden zij mij.
Dit staat echter nergens op de website en dat verandert mijn mening niet over de verkeerde (valse) informatie op de website en de daarbij behorende hoge verwachtingen.
3072 dus voorlopig bestel ik dus niets....
Wel dus telaat als ze pas na enige tijd de site aanpassen....
en je mag dus zelf op je eigen site als werknemer ook kopen, dus de directie kan goed timen voor dit voordeeltje?
Als niet bij betaling maar bestelling het cyfer word aangepast is het eerlijker......
Ik koop als ammateur maraton loper liever merkloze huismerk van bekende winkel keten...
En ik loop diverse dure luchtkastelen met hangbuiken voorbij!
Wel dus telaat als ze pas na enige tijd de site aanpassen....
en je mag dus zelf op je eigen site als werknemer ook kopen, dus de directie kan goed timen voor dit voordeeltje?
Als niet bij betaling maar bestelling het cyfer word aangepast is het eerlijker......
Ik koop als ammateur maraton loper liever merkloze huismerk van bekende winkel keten...
En ik loop diverse dure luchtkastelen met hangbuiken voorbij!
Alsof de duvel er mee speelt.
Het bedrag van 12,50 euro is tweeemaal afgeschreven maar dat heeft de boekhouder (ze gebruiken daarvoor een vrijwilliger) inmiddels wel hersteld.
Ik ontving dan ook een email dat de veters zsm zouden worden verzonden. Na ongeveer 2 weken heb ik er maar eens een emailtje aan gewijd dat ik ze nog steeds niet had ontvangen. De volgende dag zaten ze bij de post.
Het blijft voor mij een organisatie van bedenkelijk allooi.
Het bedrag van 12,50 euro is tweeemaal afgeschreven maar dat heeft de boekhouder (ze gebruiken daarvoor een vrijwilliger) inmiddels wel hersteld.
Ik ontving dan ook een email dat de veters zsm zouden worden verzonden. Na ongeveer 2 weken heb ik er maar eens een emailtje aan gewijd dat ik ze nog steeds niet had ontvangen. De volgende dag zaten ze bij de post.
Het blijft voor mij een organisatie van bedenkelijk allooi.