| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] s0ccer.nl voorheen voetbalsh0p.nl
s0ccer.nl voorheen voetbalsh0p.nl
Vastgesteld dat beide sites niet leveren en met smoesjes de zaken proberen af te doen over de ruggen van veelal kinderen die een tenue bestellen van een buitenlandse club. Degene die de sites host is opzeker dezelfde, doe aangifte bij de politie (niet alleen melding maken) dan pakken zij de zaak op... Ik zal niet rusten voordat....
Re: s0ccer.nl voorheen voetbalsh0p.nl
Wat is hier aan te doen. Ook wij zijn waarschijnlijk de dupe? Nou ja, eigenlijk onze zoon...dat is nog vervelender.
Re: s0ccer.nl voorheen voetbalsh0p.nl
Doe in iedere geval aangifte bij de politie, afhankelijk van het aantal aangiften dat er wordt gedaan kan dit 'dossier' worden opgepakt door hen. Ps laat mij even weten waar je aangifte gaat doen, ik probeer nml. Landelijk deze zaak onder de aandacht te brengen. Het kan zomaar zijn dat een 'zaak' nu niet door de politie wordt opgepakt omdat de zaak 'te klein' is, terwijl er misschien wel voor duizenden euro.'s in totaal aan schade is geleden. Meldtmhetook bij de ING bank, alwaar de fraudeur bankiert! Graag contact!