LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Samsung D500 gekocht via Marktplaats

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
cats

Samsung D500 gekocht via Marktplaats

Ongelezen bericht door cats »

Hoi Allemaal,

Ik ben zoals het er nu uitziet de dupe van een oplichter.
Deze man dhr. Michiel Wolters uit Assen met postgirorekening 9281310 bied mobiele telefoons aan via Marktplaats.
Vervolgens gaat hij akkoord met de prijs die je bied en geeft je dan zijn naam en rekeningnummer.
Zijn advertentie ziet er solide uit.
Zo gauw je betaald hebt reageert hij niet meer op je emails en naar je gsm kun je fluiten.
Zijn adresgegevens zijn in mijn bezit. Ik ben ook bereid deze prijs te geven als je aangifte doet bij de Politie in Assen of in ieder geval melding maakt van de praktijken van deze man.
Dan wordt er misschien iets aan gedaan, anders worden er nog meer mensen dupe van deze manier van handelen.

Gast

Re: Samsung D500 gekocht via Marktplaats

Ongelezen bericht door Gast »

Ik vraag me altijd af hoe er op internet een handeltje kan ontstaan in nieuwe elektronica. Hoe komen die mensen aan dat spul. Vraag jij je dat nooit eens af?

Jij wilde voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, en komt er nu achter bedrogen te zijn. Tja........

Gast

deze opmerking slaat nergens op.
er worden zelfs kinderen door zulke mensen van hun lang gespaarde zakgeld afgeholpen (niet dat dit bij mij het geval is).
dit is te schandalig voor woorden.

dus als jij dit voor een dubbeltje op de eerst rang vind zitten mag je dat denken. Ik vind het pure oplichting van mensen die het misschien niet zo goed kunnen betalen en daarom via internet aan iets leuks willen komen.

helaas voor hun kan dit maar 1 keer.

containertje

Ongelezen bericht door containertje »

deze opmerking slaat nergens op.
er worden zelfs kinderen door zulke mensen van hun lang gespaarde zakgeld afgeholpen (niet dat dit bij mij het geval is).
dit is te schandalig voor woorden.

dus als jij dit voor een dubbeltje op de eerst rang vind zitten mag je dat denken. Ik vind het pure oplichting van mensen die het misschien niet zo goed kunnen betalen en daarom via internet aan iets leuks willen komen.

helaas voor hun kan dit maar 1 keer.

van mij mogen ze deze mensen aan een groot kruis nagelen.

Gast

Natuurlijk mogen ze die oplichters een behoorlijk zware straf geven, de grootste straf die je ze echter kunt geven, is hun speeltje afnemen: nooit meer op internet mogen, dat vindt dat tuig erger dan een eventuele geldboete.

gast300

Ongelezen bericht door gast300 »

gewoon het geld terug laten storten op je rekening.
gewoon je bank de opdracht geven.
ik dacht dat dit binnen een maand moet gebeuren vanaf het moment dat je het geld hebt overgemaakt.

Gast

Laatste tip is aardig bedoeld, maar kan niet: allen mogelijk bij incasso, niet bij overschrijving

Gast

Rot voor je dat je bent opgelicht en je bent helaas niet de enige. Op www.internetoplichting.nl staan de verhalen van vele gedupeerden van deze bende.

saint mark

Ongelezen bericht door saint mark »

Nooit dergelijke spullen op marktplaats.nl kopen is mijn advies. Er is geen feedbacksysteem die de betrouwbaarheid van de verkoper laat zien. Dus je moet blind vertrouwen op de verkoper en dat is in deze tijd niet altijdeen goed gegeven.

En inderdaad gebruikt menig oplichter dit soort sites en met name de mensen die zich op een goedkope wijze rijk pogen te kopen lopen risico's. De aard van een oplichter is immers dat hij de hebberigen als makkelijkste doelwit ziet.
Dus inderdaad voor een dubbeltje op de eerste rang levert gewoonweg risico's op. :roll:

domin8r

Ongelezen bericht door domin8r »

Gewoon via paypal betalen.. lekker makkelijk en dat kan je ook terugvorderen :)

Gesloten