LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SELEKTVRACHT Groningen

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
miekegroningen

SELEKTVRACHT Groningen

Ongelezen bericht door miekegroningen »

Vanmorgen veranderde online de status van mijn pakketje naar: " bezorger is onderweg met pakketje, wordt vandaag aangeboden"
Dus, ik ben de hele dag thuis gebleven en in de keuken (naast de voordeur) aan het wachten op het pakketje. In de tussentijd zie ik dat de status van mijn pakket van " bezorger is met pakje onderweg" veranderd is naar " geadresseerde was niet thuis en pakje wordt op eerstvolgende bezorgdag aangeboden" .

Dit slaat natuurlijk helemaal nergens op! Als iemand zijn/haar bezorgschema niet kan halen betekent dat niet dat er dan maar gezegd wordt dat iemand niet thuis is. Ik ben speciaal hiervoor thuisgebleven en afspraken verzet.
Vervolgens is de klantenservice van selectvracht ook nog eens niet bereikbaar. Ik vind het ronduit belachelijk dat er op deze manier wordt omgegaan met klanten en pakketjes!

Hebben meer mensen ervaringen hiermee in Groningen en heeft iemand een telefoonnummer van het depot in Groningen??

alfatrion

Re: SELEKTVRACHT Groningen

Ongelezen bericht door alfatrion »

Schrijf een brief naar de winkel waarin je dit te kennen geeft. En stuur een klacht naar het bezorgbedrijf.

Gesloten