Ik heb vorige week vrijdag een bestelling gedaan bij sexshop katja ter waarde van 50 euro, maar ik heb nog steeds niets binnen gehad.
Ik heb betaald via Ideal en de levertijd zou 1 a 2 werkdagen zijn, inmiddels nu al 1 week verder en nog steeds niets ontvangen of geen enkel bericht dat het verstuurd is.
Ik kreeg toen ik besteld had alleen een mail met wat ik had besteld, daarna niets meer. Ik heb al 5x een e-mail gestuurd van hoelang het nog duurde en of het misschien niet op voorraad was, maar geen bericht, ze reageren nergens op.
Wat nu te doen? Via contact staat geen telefoon nummer bij.
Het bedrijf zit in Groningen en heeft ook wel een kvk nummer:
Correspondentie adres;
On-Lines
Soj Palmelaan 102
9728VC Groningen
Kvk 01140859
Wat kan ik nu doen? iemand ervaringen?
Groetjes
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] sexshop katja bestelling
sexshop katja bestelling
Laatst gewijzigd door Erwtje99 op 01 jun 2011 15:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: sexshop katja bestelling
Ik heb dit even voor je van Consuwijzer geplukt;
Hoe snel moet u de producten krijgen?
In de wet staat dat u het product uiterlijk binnen dertig dagen moet krijgen. Dit geldt voor alle producten die u koopt via internet, telefoon, fax of via een bestelbon uit een catalogus. Maar dit kan ook anders zijn. Als een verkoper bij een product zegt dat het binnen vijf werkdagen te leveren is, moet hij zich aan die afspraak houden.
Kan de verkoper het product niet bezorgen, omdat het op is? Of zelfs omdat de fabriek is afgebrand? Dan moet de verkoper u dat meteen laten weten. Hij moet u dan zo snel mogelijk uw geld terugbetalen. De verkoper moet dit in elk geval binnen dertig dagen doen nadat u hebt gehoord dat het product niet te leveren is.
Wat kan ik doen om mijn geld terug te krijgen?
Kan de verkoper niet leveren volgens afspraak? En hebt u uw geld nog niet terug gekregen? Schrijf de verkoper dan een brief. U kunt hiervoor onze voorbeeldbrief gebruiken
Hoe snel moet u de producten krijgen?
In de wet staat dat u het product uiterlijk binnen dertig dagen moet krijgen. Dit geldt voor alle producten die u koopt via internet, telefoon, fax of via een bestelbon uit een catalogus. Maar dit kan ook anders zijn. Als een verkoper bij een product zegt dat het binnen vijf werkdagen te leveren is, moet hij zich aan die afspraak houden.
Kan de verkoper het product niet bezorgen, omdat het op is? Of zelfs omdat de fabriek is afgebrand? Dan moet de verkoper u dat meteen laten weten. Hij moet u dan zo snel mogelijk uw geld terugbetalen. De verkoper moet dit in elk geval binnen dertig dagen doen nadat u hebt gehoord dat het product niet te leveren is.
Wat kan ik doen om mijn geld terug te krijgen?
Kan de verkoper niet leveren volgens afspraak? En hebt u uw geld nog niet terug gekregen? Schrijf de verkoper dan een brief. U kunt hiervoor onze voorbeeldbrief gebruiken
Ik wacht het deze week nog even af, bij geen gehoor of verzending, stuur ik een brief naar dit bedrijf.
Dankzij een reactie van een lezer van dit forum heb ik een telefoon nummer gekregen van dit bedrijf en na 1 telefoontje heb ik de volgende dag het geld terug gekregen.
Ze konden het dus niet leveren denk ik, jammer dat je er zelf achteraan moet steeds en dat ze niet reageren op vele mails/brief.
En na contact gehad te hebben via telefoon dat ze er pas achteraan gaan.
Maar het is dus nu opgelost.
Ze konden het dus niet leveren denk ik, jammer dat je er zelf achteraan moet steeds en dat ze niet reageren op vele mails/brief.
En na contact gehad te hebben via telefoon dat ze er pas achteraan gaan.
Maar het is dus nu opgelost.
Misschein kun je nog bij Christien Le Duc terecht.
Veel plezier
Veel plezier
Ook ik heb hetzelfde probleem. Op5 juli heb ik een online bestelling geplaatst bij Sexshop Katja en via IDEAL betaald. Tot op heden nog geen bestelling ontvangen. Mijn gevoel zegt dat ik die ook niet meer ga krijgen. Inmiddels twee e-mails verzonden en een klachtenformulier ingevuld, geen reactie nog. Wie kan mij helpen? Heb ook gezocht naar een telefoonnummer, maar die is niet te vinden en staat niet bij contact. Wel een correspondentieadres.